"Нестле" пропонує за "Рошен" 1 млрд. доларів, проте президент хоче за свою корпорацію утричі більше – 3 млрд. доларів. Оскільки інших покупців на "Рошен" немає, корпорація лишається не проданою.

"Продаж "Рошену" - це для президента питання свого іміджу. Якщо продасть його, рейтинг не зменшиться. Він доведе, що виконує обіцянки. Якщо ж не вийде продати, то, по-перше, його власність знецінюватиметься через різноманітні погроми та захоплення. Вони вже є в Росії та у східних областях України. По-друге, йому докорятимуть опоненти. Ці всі фактори добре розуміють у корпорації "Нестле", тому зумисне занижують ціну на корпорацію президента", - говорить "Знай" Валерій Каховський, що працював у топ-менеджменті 5 найкрупніших торговельних мереж України.

Матеріал за темою Nestle готова купити Roshen максимум за $ 1 мільярд

Експерт вважає, що президенту не треба погоджуватися на продаж за 1 млрд. доларів.

"Я точно не можу оцінити вартість корпорації Порошенка, але знаю, що в технології на кондитерських фабриках "Рошен" випереджають на кілька кроків можливості "Нестле" в країнах Східної Європи. Такі хіба що є в самій Швейцарії", - каже фахівець.

Популярні новини зараз
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Показати ще

Він пропонує продати корпорацію державі.

"Зараз дуже скрутний час для українського бізнесу. Вітчизняні олігархи намагаються не купувати крупні підприємства. Іноземні – бояться тут війни. Тому проблема продажу "Рошену" зависне у повітрі ще років на 5. Думаю, найкращим способом є продаж підприємств корпорації державі за суму не більше, ніж 2,5 млрд. доларів. Такий крок збереже і рейтинг національного виробника, і рейтинг президента. Адже не виключено, що після продажу "Рошену" "Нестле" там випускатимуть 70% солодощів "Нестле". Так уже сталося зі "Світочем". Ця кондитерська фабрика після продажу перестала бути серед українських лідерів. Там переважно випускають продукцію "Рошен" - "Лайм", "Натс" тощо.

Нагадаємо, перед виборами Петро Порошенко обіцяв продати свою корпорацію "Рошен", якщо стане президентом.