Сьогодні у Києві найбільші затори із початку 2017 року. Пробки сягнули рівня 10 балів. Лише за перші 2 години робочого дня було зафіксовано понад 20 аварій. ДТП переважно пов'язані із недотриманням дистанції та інтервалу руху, обмеженою видимістю та втратою керованості внаслідок снігу. Рух по мостах був практично неможливий.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ всіх районах збільшилося число звернень до травмпунктів, за інформацією "Знай". Точного числа травм у МОЗ поки не повідомляють, бо не ведуть погодинної статистики. Однак не піддається спростуванню те, що люди отримують численні забиття й переломи через погано розчищені тротуари.
У "Київавтодорі" своєї вини у цьому не бачать. Кажуть, працює 262 одиниці техніки більше 50 бригад із прибирання снігу. Однак дорогою зі спального району до центру не часто трапляється снігоприбиральна техніка. І якщо дорогами ще повільно рухатися можна, то на деяких тротуарах взагалі ковзанка.
"Навряд чи така кількість техніки працює на дорогах. Адже, знаю, що запаси солі і спецрідини для дороги фактично закінчилися ще минулого тижня. А процес закупівлі нових, з дня на день не робиться. І взагалі коли в один із таких днів їдеш по великій міській дорозі чи гуляш містом, то зникає відчуття, що перебуваєш у столиці однієї із найбільших держав Європи. Чомусь до прибирання снігу підходять так, ніби у нас його ніколи не було, а оце кілька років тому погода змінилася і ще не навчилися, як правильно позбавлятися ожеледі й опадів", - каже аналітик компанії AFS Олександр Титаренко.
За його словами, причиною безладу із прибиранням у Києві є міська влада, а не автодорожні служби.
"Дорожники виконують роботу так, як їм поставили завдання і у визначені терміни. Це виконавці. Вони не можуть накладати штрафи на підрядників, проводити контроль за очисткою доріг. Це все має робити київська влада. А вона чомусь цим не займається, а якщо й займається, то неефективно", - пояснює він.
Читайте також Реформи в дії: Нацбанк закупив гру "Мафія" та розвивальні іграшки
На його думку, швидка й ефективна очистка від снігу міста може бути не тільки, коли міська влада у 3 або 5 разів збільшує бюджети на прибиральну техніку та зарплату бригадам з очистки опадів.
"Знаю, що у вихідні було багато випадків травмування людей саме біля магазинів у Харківському районі, Троєщині та на Академмістечку. А все тому, що біля крамниць, кіосків у стилі Шанхаю і неподалік супермаркетів неприбрано. А міська влада там, де не треба пресує бізнес, а де треба їх примусити відгорнути сніг до дороги, то не може і не хоче цього робити. Ніякої адміністративної відповідальності за це немає. Те ж саме стосується і ОСББ. Вони повинні мати свого двірника, який би о 6 ранку відкидав сніг і розбивав лід. Натомість новоутворені житлові структури цим нехтують. Адже відповідальності за це немає", - каже експерт.
Він застерігає, що середній і низький результат у чищенні доріг і тротуаців — це те ж саме, що його немає.
"Зараз великі перепади температури. Де сніг повністю не очистили, там він розстає. Потім утворюється крига. Сьогодні міський голова звернувся до киян і порадив без потреби на авто не виїжджати й використовувати громадський транспорт. Це слушна порада, але ж із громадського транспорту прогнозовано працює лише метро і швидкісний трамвай. Маршрутки й автобуси ходять за якимось евфимерним графіком і перповнені вщент", - Олександр Титаренко.
Нагадаємо, сьогодні та завтра снігопади у столиці посиляться.
Як повідомляв портал "Знай" раніше, в'їзд вантажівок у Київ сьогодні обмежили рух вантажівок.