У вівторок, 15 січня, "Укрзалізниця" запланувала відновити операції за повернення залізничних квитків на своєму сайті і мобільному додатку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКомпанія призупинила виконання операцій повернення проїзних документів через інтернет з 15 грудня 2018 року на місяць з метою боротьби зі спекулянтами.
Аналіз фахівців "Укрзалізниці" доводить, що переважна кількість квитків викупається через інтернет перші хвилини відкриття продажу, а потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда.
"Такі дані показують, що квитки оптом викуповуються для їх подальшого перепродажу. Прийняті заходи по обмеження повернення квитків через інтернет і мали на меті забезпечити надходження в вільний продаж місць для реального пасажира", - повідомляє компанія.
Як повідомили в "Укрзалізниці", таке обмеження було виправданим і допомогло запобігти спекуляції з квитками у час свят.
Виправданість вжитих заходів доводить наявність квитків на період новорічних і різдвяних перевезень цього зимового сезону.
Нагадаємо, що у Львові під час зупинки поїзда Укрзалізниці пасажирів залило гарячою водою. Інцидент трапився у потязі маршруту "Ужгород-Одеса". Під час зупинки в тамбурі зі стелі почала текти гаряча вода. Про це інформує usionline.
Як повідомляв "Знай.ua", американський тепловоз General Electric забуксував на дільниці Волноваха – Комиш-Зоря.
Також "Знай.ua" , на "Укрзалізниці" нечуваний скандал: "подумаешь, у нас все так делают".
В одному із потягів "Укрзалізниці" трапився гучний мовний скандал. Тепер військовослужбовець ЗСУ хоче домогтися звільнення співробітниці, яка відмовилась обслуговувати його українською.
Інцидент трапився у потягу Миколаїв – Івано-Франківськ, де чоловік вимагав притягнути до відповідальності співробітницю потяга, яка відмовилась обслуговувати його державною мовою.