Американський тепловоз General Electric, який тягнув поїзд вагою 3768 тонн, забуксував на дільниці Волноваха – Комиш-Зоря, про що повідомив колишній заступник міністра транспорту та інфраструктури, радник голови "Укравтодору" Олександр Кава на своїй сторінці в Facebook з посиланням на звіт "Укртрансбезопасности" від четверга, 3 січня.

За словами Кава: "Тепловоз General Electric ТЭ33АС забуксував на ділянці Волоноваха - Комиш-Зоря з поїздом вагою всього лише 3768 тонн. Довелося викликати на підмогу старий 2ТЭ116, побудований 37 років тому на Луганськтепловозі. Примітно, що старі 2ТЭ116 на цій ділянці водять поїзди вагою 4500 тонн, а будучи в повністю справному стані ці старі тепловози водили на цій ділянці вантажні поїзда вагою 6000 тонн".

Крім того, він додав, що ефективне перевезення вантажів на вищевказаній ділянці неможливе без залучення більшої кількості локомотивних бригад і тепловозів General Electric, на відміну від радянських тепловозів.

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що розрекламований експрес в Бориспіль ніяк не хоче їздити самостійно. Незважаючи на те, що він має власний двигун, після декількох поломок він пересувається слідом за локомотивом. Экспрсс встановив своєрідний рекорд – зламався на наступний же день після запуску, а потім спізнився на дві години від означеного часу прибуття. Можливо, спізнився б і на довше, але його відбуксирував інший потяг.

Як повідомляв портал "Знай.uа": на станції київського метро Святошин помер чоловік. Він раптово втратив свідомість, а потім впав і майже миттєво помер. Незважаючи на те, що медики прибули на місце події за кілька хвилин, їм не залишалося нічого іншого, окрім як констатувати смерть.

Також "Знай.uа" писав, що співробітники Укрзалізниці назавжди увійшли в історію своїм вчинком, який вразив навіть бувалих правоохоронців. Після того, як вони на смерть збили жінку, вони, бажаючи приховати скоєне, упакували частини тіла загиблої в пластикові мішки і сховали в шахту холодильного приміщення тепловоза, де катали їх кілька днів, а потім викинули.