В команді кандидата в президенти Володимира Зеленського розповіли, як вони боряться з антирекламою. В інтерв'ю "
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Ми нещодавно викотили наш основний сайт - zе2019.сом. Там у нас є стаття зі скріншотами цієї антиреклами. Ми ЗАКЛИКАЄМО людей: якщо ви бачите цю рекламу, то натискайте на неї максимально і завжди - щоб витрачати бюджети наших опонентів", - каже Федоров.
Як підрахували у "Зе! Команді", кожен клік на антирекламу обходиться в 3-6 гривень. Враховуючи розмах, з яким політичні опоненти виступають проти Зеленського, рекламна кампанія обходиться деяким із них у $20 000 на день.
"Ми помітили, що коли ми багато клікаєм, то зазвичай у них закінчуються гроші на пошук", - додав Федоров.
У штабі Зеленського поки не дізналися, хто є головним "винуватцем" чорного піару, але спостерігають цікаві тенденції.
"Важко визначити, хто це робить. Але дуже дивно - коли заходиш, скажімо, в групу "Бенін клоун", пропонує "сторінки, схожі на цю". І там постійно вибиває або сторінку "Батьківщини", або Юлії Тимошенко. Такий збіг. Просто люди, які лайкають одну сторінку, лайкають та іншу. У мене навіть скріншот був. Враховуючи, що це масові політичні групи, то це може бути і збіг. Тому ми не можемо говорити, хто конкретно запускає цю чорнуху. Але реально реклами дуже багато", - каже Федоров.
Нагадаємо, кандидат у президенти Володимир Зеленський поділився планом очищення української оборонки від корупціонерів та реформування галузі.
Раніше Знай.uа повідомляв, актор "Квартал 95" Валерій Жидков пожартував над "армією кандидатів у президенти України, кількість яких на нинішніх виборах склала рекорд.
Також Знай.uа писав, організація громадського контролю "ОПОРА" зафіксувала на концертах "Ліги сміху" політичну агітацію за кандидата в президенти Володимира Зеленського.