Вперше в історії українських виборів соцмережі Instagram, Facebook, Telegram стали реально дієвим інструментом боротьби за виборців.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це зазначає журнал Новое время.
За словами експертів саме прогресивність Володимира Зеленського стала одним із основних факторів його перемога у перешому турі президентських виборів.
Поле цифрових комунікацій
Відзначається, що Володимир Зеленський повністю змінив
правила гри, спілкуючись зі своєю аудиторією через соцмережі, а не телевізор.
За словами Олександра Смирнов, партнера креативного агентства Tabasco "слуга народу" зміг нав'язати чинному президенту Порошенку гонку на незвичному для останнього полі цифрових комунікацій, які стали більш дешевим і не менш дієвим методом підвищення популярності, ніж телевізор.
[quote author=""]"Але Порошенко нормально відмахується, прийнявши правила гри
При цьому він додав, що більшість експертів сходяться на думці, що вибори в Україні вже ніколи не будуть колишніми. Відтепер не має жодної причини ставити десятки тисяч наметів та платити шалені кошти за телерекламу.
Facebook і електорат Порошенко
Проте у стані суперника Зеленського Петра Порошенка визнають, що плідно працювали лише у напрямку Facebook.
"Це дуже крутий і реально сильний інструмент", - говорить про армію "фейсбучних порохоботов" Михайло Федоров, Діджитал-стратег виборчої кампанії Зеленського.
Проте ту же додає, що мережа Facebook довлі специфічний майданчик для агітації за конкретного кандидата.
Притому додає, що картина користувачів ФБ ідеально лягає на портрет виборця президента, якщо судити по результату, показаному Порошенко в першому турі виборів: за нього віддала голоси більш вікова аудиторія, і він став лідером тільки в двох областях - Львівській та Тернопільській.
Електорат Зеленського і Instagram
При всіх успіхах на суміжних мережах саме Instagram дав Зеленському величезний поштовх. Згідно з дослідженням агентства цифрового маркетингу PlusOne, проникнення Instagram у віковій групі 18-24 роки становить 91%, а серед 25-35-річних - 54%. І ці ж люди складають ядро електорату ЗеКандидата.
Не варто забувати й про месенджер Telegram, який дозволяє адресно обмінюватись конкретними повідомленнями. Починаючи ще з березня десяткам тисяч українців стали приходити оповіщення. Це не мобільні оператори включили нову функцію в свої сервіси, а Порошенко завів собі Telegram-канал. Але зробив це глава держави занадто пізно.
Команда Зеленського завела свій Telegram-канал на початку січня і вже зібрала там більше 130 тис. підписників.
Нагадаємо, Зеленський зробив знаковий знімок після зустрічі з Макроном.
Як повідомляв "Знай.ua", українці відреагували на візит Зеленського в Париж.
Також "Знай.ua" писав, що букмекери переглянули шанси на перемогу Порошенка після перепалки з Зеленським.
Порошенко в агонії, а Зеленський проводить неймовірну кампанію - Чаплига