У Митної служби України з'явився новий онлайн-сервіс для скарг. Презентував його у своєму Facebook глава відомства Максим Нефьодов. Зокрема, він повідомив, що тепер українці зможуть по суті скаржитися на роботу митників в режимі онлайн, а їх претензії будуть розглядатися протягом п'яти днів, відповідати на них будуть людською мовою також в електронній формі.

Більш того, в кожному регіоні країни будуть спеціальні люди, яким будуть перенаправлятися ці конкретні скарги від користувачів. Також Митниця на центральному рівні буде відстежувати статистику і об'єктивність відповідей на скарги українців. Однак Нефьодов попередив, що на деякі скарги відповіді не буде: "Але кажу відразу – це інструмент реакції на проблеми, а не спам кшталт "знизьте мито" або "розкажіть, як імпортувати білих ведмедів".

Нагадаємо, Нефьодов сказав, скільки українці заплатять за неабияк поношених євроблях.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що головний митник України закликав народ писати йому в соцмережі.

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Показати ще

Також портал "Знай.ua" писав, що Нефьодов назвав найбільших контрабандистів України.