У Митної служби України з'явився новий онлайн-сервіс для скарг. Презентував його у своєму Facebook глава відомства Максим Нефьодов. Зокрема, він повідомив, що тепер українці зможуть по суті скаржитися на роботу митників в режимі онлайн, а їх претензії будуть розглядатися протягом п'яти днів, відповідати на них будуть людською мовою також в електронній формі.

Більш того, в кожному регіоні країни будуть спеціальні люди, яким будуть перенаправлятися ці конкретні скарги від користувачів. Також Митниця на центральному рівні буде відстежувати статистику і об'єктивність відповідей на скарги українців. Однак Нефьодов попередив, що на деякі скарги відповіді не буде: "Але кажу відразу – це інструмент реакції на проблеми, а не спам кшталт "знизьте мито" або "розкажіть, як імпортувати білих ведмедів".

Нагадаємо, Нефьодов сказав, скільки українці заплатять за неабияк поношених євроблях.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що головний митник України закликав народ писати йому в соцмережі.

Популярні новини зараз
Кінець війни чи заморожений конфлікт? Що Трамп насправді запропонував Зеленському замість членства в НАТО Нові правила мобілізації: кого забере ТЦК у вересні та про які зміни варто знати Запишуть в ухилянти: ТЦК дали чоловікам лише 7 днів Нові правила вручення повістки: присутність чоловіка не обов’язкова
Показати ще

Також портал "Знай.ua" писав, що Нефьодов назвав найбільших контрабандистів України.