Про це йдеться у зверненні Української асоціації виробників феросплавів та іншої електрометалургійної продукції (УкрФА) до прем’єр-міністра Дениса Шмигаля.

В УкрФА зазначили, що «Укрзалізниця» встановила обмеження на планування і перевезення вантажів з 1 червня через відмову вантажоперевізників підписати новий договір, який передбачає значне збільшення вартості перевезень.

А також нагадали, що раніше Антимонопольний комітет рекомендував УЗ утриматись від впровадження нового Договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом та продовжити строк дії чинного до завершення доопрацювання його нової редакції, з урахуванням зауважень та пропозицій від операторів ринку вантажних перевезень. Проте нині жодних дискусій з цього приводу з УЗ не відбувається.

«Пропозиція УЗ призведе до зменшення валютних надходжень в країну. Неможливість для клієнтів, які до цього часу не підписали Договір через незгоду з його умовами, здійснювати перевезення, може мати катастрофічні наслідки для економіки і призведе до значного зменшення обсягу валютних надходжень», - наголосили в Асоціації.

Та закликали уряд заборонити «Укрзалізниці» вводити в дію новий Договір з 1 червня і встановлювати будь-які обмеження на планування залізничних перевезень через відсутність підписаного договору в новій редакції до остаточного його погодження з галузевими та бізнес-асоціаціями.

Популярні новини зараз
Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили" Олена Зеленська здивувала українців своїми ногами, але пояснила, чому так сталося
Показати ще

Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання УЗ послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.

Водночас ексміністр інфраструктури Володимир Омелян вважає, що підвищення «Укрзалізницею» тарифів на вантажні перевезення в умовах кризи є непродуманим кроком, оскільки це завдасть удару по експортоорієнтованим підприємствам.