Екстравагантний британський дизайнер Крістофер Кейн випустив лімітовану колекцію туфель, прикрашених звичайними губками для миття посуду. Вартість кожної пари перевищує тисячу доларів. Це майже в два рази дорожче іншого взуття від Кейна, повідомляє Mirror. Але покупців ціна не бентежить. На даний момент практично весь запас Кейна розпроданий. Вперше він представив новинку в минулому році на Тижні моди в Лондоні.

Вигадані британським дизайнером туфлі виготовлені з лакованої шкіри. Нове взуття виконане в двох варіантах – з жовтою і синьою губкою, розташованою навколо п'яти, на ремені і вздовж пальців.

Туфлі були вперше представлені ще в 2017 році, проте популярність дивне взуття отримало нещодавно, після того, як у них вийшла у світ заступник дизайнера, його сестра Теммі. Інтернет-користувачі жартують, що плюс нових туфель в тому, що при необхідності ними можна помити тротуар і бруківку.

Популярні новини зараз
Нові вимоги з 1 січня: ПФУ попередив українців Українці масово відмовляються від кешбеку: банки назвали умови закриття карток НБУ терміново вилучає купюри 50 та 200 грн з обігу: що робити українцям і чи треба бігти в банки "Дайте більше грошей за те, що стали гіршими": українці розлютилися через підвищення тарифів "Київстару" на 40%
Показати ще

Видання Metro пропонує не витрачати гроші, а діяти за принципом «зроби сам». «Просто берете пару босоніжок і засовує губки між ремінцями і вашою шкірою… Тільки переконайтеся, що ви використовуєте свіжі губки. Замурзані з вашої кухонної раковини, з плямами кетчупу і жиру — це не той вигляд, якого ми намагаємося досягти», — іронічно пише видання.

Раніше повідомлялося, що поки українці зводять кінці з кінцями, Тимошенко витрачає скажені гроші на брендові туфлі. Нещодавно мережу сколихнула новина про те, що нардепка Юлія Тимошенко прийшла на зустріч саміту YES в туфлях від легендарного дизайнерського дому Chanel, які коштують шалені гроші.

Як виявилося, двоколірні туфлі-човники вважаються найзнаменитішою моделлю взуття Chanel в історії. Як можна помітити, Тимошенко обрала не звичайну модель колекції, яка передбачає бежеве забарвлення туфель і чорний носок, а обернену: чорні човники з бежевим носком і невеликим логотипом марки на заднику.

Нагадаємо, чоловіки розповіли, що вони ненавидять в жіночому гардеробі.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що експерти назвали антитренди осені-2018.

Також портал "Знай.uа" писав, що Xiaomi створила куртку на всі сезони.