Учені відкрили феномен, який назвали синдромом легкої поведінки, та дали йому пояснення. Про це дізналися з публікації соціологів з Ессекського університету.

Як довели вчені, цей синдром притаманний жінкам, у яких статеве дозрівання відбулося пізніше, ніж у однолітків.

Пізній пубертатний період, як наголошують вчені, може бути як наслідком індивідуальних особливостей розвитку жіночого організму, так і впливу виховання та життя в соціумі.

Більшість жінок, які розвивалися пізніше, ніж їхні однолітки, розповіли про свою розпусну поведінку. Жінки зізналися у цьому самі.

Популярні новини зараз
В Україні легкові авто ТЦК беруть на облік: що загрожує власникам ПриватБанк зарахує на карти українців від 250 до 25 000 гривень: кому пощастить Ви подивитесь на лічильники і не повірите очам: як прибрати кілька кубів до кінця місяця без порушень Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами
Показати ще

Статевий розвиток у дівчат вважається пізнім, якщо перша менструація не відбулась до 15 років. Дуже багато факторів можуть впливати на це явище: спадковість, гормональні порушення, патологія розвитку органів репродуктивної системи, стрес, дієти.

Нагадаємо, українська Кардашьян відверто розповіла про пластику. 24-річна киянка Альона Омович часто привертає до себе увагу підписників фотографіями у стилі Кім Кардашьян. Instagram-модель частенько публікує відверті фото у мережі і не приховує, що збільшила груди і постійно робить косметологічні процедури щодо збільшення губ і вилиць. А ще, напевно, ніхто з підписників не бачив її без густого макіяжу і в нормальному повсякденному одязі.

Раніше портал Знай.uа повідомляв, що чарівна Надія Мейхер закохала мережу у нову фотосесію. Учасниця "золотого складу" групи "ВІА Гра", українська співачка і продюсер Надія Мейхер довела, що багатодітні матері можуть мати чудову фігуру. Так, 36-річна Надія Мейхер, вразила своїх шанувальників ідеальним тілом у стильному вбранні. Спокусливі фото співачки з'явилися на її сторінці в соціальній мережі Instagram.

Також портал Знай.uа писав, що у мережі з'явилися іронічні меми, присвячені феміністській рекламі Reebok. Відомий виробник одягу і взуття Reebok запустив рекламну кампанію під назвою "Ні в які рамки". У ній взяли участь чемпіонка Європи зі спортивної боротьби Анжеліка Піляєва, боєць ММА Юстина Грачик і авторка феміністського телеграма "Жіноча влада" Заліна Маршенкулова, яка також допомагала з курирування проекту.