Іноді люди задаються питанням про те, яким буде кінець всього Всесвіту. Відповідь на це питання дав Telegram-канал Naked Space.

Отже, існує 3 основні теорії:

Теплова смерть Всесвіту

Галактики будуть поступово відходить все далі, поки не стануть дуже далекі один від одного, і нові зірки просто перестануть формуватися. В результаті, атомарні частинки розпадуться на субатомні частинки, і ці субатомні частки будуть рухатися так далеко один від одного, що вони не зможуть взаємодіяти між собою. Всесвіт стане холодною, темною та просто нерухомою. Даний сценарій є найбільш імовірним кінцем Всесвіту.

Кінець Всесвіту

Велике стиснення і об'єднання галактик

Галактики почнуть поступово зближуватися все ближче і ближче один з одним, поки не зіткнутися і в результаті руйнуватися під дією власної гравітації. Потім вся матерія у Всесвіті почнеться "зливатися" в одне ціле і все повернеться до початкового - сингулярність, нескінченно щільна область. Однак, цей сценарій вважається малоймовірним.

"Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Великий розрив

Галактики будуть, як і в першому сценарії, віддаляться одна від одної, однак, крім віддалення вони також почнуть розширюватися зсередини.

Потім космічні об'єкти почнуть розриватися на частини, і в результаті темна енергія стане настільки потужною, що вона буде просто-напросто розривати молекули і атоми.

Слід зазначити, що хвилюватися про це не варто, так як в запасі ще є більше 120 мільярдів років.

Кінець Всесвіту

Нагадаємо, що НАСА показало зображення з космічного телескопа Хаббла, в якому докладно розглядається формування і вибух зірок в сусідній галактиці біля Чумацького шляху.

Як повідомляв портал Знай.ua, зазвичай передбачалося, що ці чорні діри можуть досягати маси, в 20 разів перевищує масу Сонця, але відкриття "жахливої" чорної діри, маса якої приблизно в 70 разів перевищує масу Сонця, здивувало китайських астрономів.

Також портал Знай.ua писав, що справжній "завод по виробництву зірок" астрономи виявили у віддаленому куточку Всесвіту. Галактика MAMBO-9, що знаходиться на відстані 13 мільярдів світлових років від Землі, сформувалася відразу після Великого вибуху і стала першим з подібних космічних об'єктів.