Вчені з Китайської академії наук в Пекіні змогли з'ясувати завдяки дослідженню ДНК червоних панд, що їх існує два види – китайські (з рудим хутром і смугастими хвостами) і гімалайські (з більш світлими мордами).

Раніше вважалося, що така панда єдина у своєму роді. Дослідження опубліковано в журналі Science Advances.

Фахівці проаналізували ДНК 65 диких червоних панд і виявили два окремих види, які відокремилися після того, як територію їх проживання розділила річка близько 250 тисяч років тому.

червоні панди, фото Science Advances

Як відомо, ці милі звірята живуть у гірських лісах Китаю, Індії, Непалу, Бутану та М'янми. За словами вчених, зараз їх залишилося лише кілька тисяч особин. Гімалайська червона панда потребує термінового захисту через низьке генетичне різноманіття і невеликий розмір популяції.

За прострочені комунальні платіжки можуть забрати половину пенсії: як ще покарають боржників Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"

"Щоб зберегти генетичну унікальність цих двох видів, ми повинні уникати їх схрещування в неволі", - заявив дослідник з Китайської академії наук у Пекіні Бо Ху.

гімалайська червона панда, фото pxhere

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, у Патагонії (Аргентина) палеонтологи виявили останки нового виду м'ясоїдного динозавра, який жив 90 млн років тому.

Як повідомляв портал Знай.uа, фалос став причиною бійки чайок на пляжі, поєдинок потрапив на камеру фотографа.

Також портал Знай.uа писав, що в Київському зоопарку з'явилися нові мешканці – пара гуанако, яких звуть Рікардо і Рахель.