Ні для кого не секрет, що таргани – одні з найбільш стародавніх комах планети, перші натяки про появу яких з'явилися ще 300 мільйонів років назад. Недавно вчені виявили пару тарганів, яким приблизно 99 мільйонів років, вони могли бути свідками життя динозаврів, а то і старше. Біологи кажуть, що ці комахи показують, як природа та еволюція роблять свою роботу навіть незважаючи на катаклізми та інші стихії.

Ті, таргани, що жили в епоху динозаврів, і ті що ми знаємо зараз, звичайно, сильно відрізняються. Скам'яніла пара комах, яких виявили в камені бурштину в М'янмі, є найдавнішим відомим прикладом так званих "трогломорфних" організмів – це істоти, яким свого часу вдалося пристосуватися до темного середовища давніх печер.

Комахи в бурштині, скрін з відео

Треба сказати, що вчені вже мають багато прикладів тарганів та інших комах, але саме ця пара, яка належить до двох різних споріднених видів, є найдавнішими серед комах. Дослідники відзначають, що таргани так добре збереглися завдяки бурштину, в якому скам'яніли. Біологи, провівши дослідження встановили, що знайдені таргани дійсно є ровесниками динозаврів, і вони куди більш витривалі, ніж вважалося раніше. Тарганам вдалося адаптуватися до більшості несприятливих умов нашої планети.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини

Нагадаємо, археологи знайшли закляття в 3000-річному саркофазі староєгипетського жерця.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що під християнським собором виявили стіну з людських кісток, жахливій знахідці понад 300 років.

Також портал "Знай.ua" писав, що у тропічних джунглях знайдений доісторичний хижак, якого світ ще не бачив.