У новинах, Facebook чи YouTube здебільшого майорить негатив. Психологи називають це явище "негативна упередженість". Це поняття не обмежується лише соцмережами, воно цілком просочилось у людські стосунки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
У дослідженні Рой Баумейстер виявив важливий психологічний принцип: погані речі мають сильніший вплив на нас, ніж хороші речі. Одне експериментальне дослідження показало, що люди реагують швидше на негативні слова, ніж на позитивні слова. Економісти помітили цей самий принцип із "відразою до втрат" - тенденцією людей бути більш чутливими до втрат, ніж до доходу. Типовим правилом є те, що втрати вдвічі важливіші за дохід. Втрата 50 доларів, швидше за все, зменшить ваше щастя на стільки ж, наскільки дохід в 100 доларів збільшить ваше щастя. Але загальна суть полягає в тому, що негативні події мають на нас сильніший вплив, ніж позитивні.
Люди із негативною упередженістю швидше звертають увагу на негативні події.
Негативне упередження також може пояснити популярність теорій змов. Коли ми чуємо, що злий уряд створив біологічну зброю або що мільярдер хоче насильно імплантувати чіп за допомогою вакцинації, це звучить набагато страшніше, ніж альтернативне пояснення вірусу який виник природнім шляхом або банальної необхідність захиститися від цього вірусу.
Для боротьби з негативним упередженням варто зменшити споживання негативних новин, припинити слідкувати за теоріями змов і просто бути вдячними за хороші речі.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, за якої температурі слід зберігати солодощі, ікру і молоко — поради фахівця.
Як повідомляв Знай.uа попкорн: користь, шкода і як приготувати вдома.
Знай.uа писав, вся правда про веганське молоко - невже справді менше шкодить планеті, ніж тваринне.