В Японії набирає обертів новий спосіб носіння рюкзака. Дівчина на ім'я Юї Окада, яка активно користується Twitter показала, як це потрібно робити у 2018 році.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляють російські ЗМІ.
Саме там вона показала, як варто носити сумку з користю для очей здивованих чоловіків. Юї натягує ремені рюкзака прямо на груди, візуально збільшуючи її в розмірах.
У свою чергу американці вже встигли оцінити думка Юи. Її метод отримав назву boobpack (поєднавши слова boobs - "груди" і backpack - "рюкзак").
リュックをおっぱいで背負うx pic.twitter.com/hrj7Jx1eNP
Популярні новини зараз— 岡田ゆい@6/10大阪コスハイ (@dotetinyui) 12 травня 2018 р.Пенсіонерам змусять перерахувати виплати: індексацію визнали незаконною Літо почнеться зі зростання тарифів: які платіжки збільшаться Нові умови відстрочки: які обставини більше не врятують від мобілізації Боржникам за комуналку готують механізми примусу: як мотивуватимуть платитиПоказати ще
Варто відзначити, що раніше в інтернет-просторі знайшли аналог "сукні розбрату", про колір якого йшли запеклі суперечки в 2015 році. Тепер каменем спотикання став аудіозапис, опублікована на Reddit і в Twitter.
У ній вимовляється ім'я, яке користувачі чують по-різному - Янни або Лорел.
У соцмережах вже почали сперечатися через імен. У Twitter один з користувачів коментує, що "Янні" чують ті, хто хочуть уваги. Розбіжності нагадали про подібний ажіотаж навколо сукні-хамелеона і сіро-рожевих кросівок.
What do you hear?! Yanny or Laurel pic.twitter.com/jvHhCbMc8I
— Cloe Feldman (@CloeCouture) 15 травня 2018 р.
Журналісти видання The Verge пояснили неоднакову чутність імен різними звуковими частотами. "Янні" - це високі частоти, а "Лорел" -низькі. Нейровченим стверджують, що частоти можуть змінюватися через апаратури, на якій відтворюється аудіофайл. Впливають на сприйняття звуку і особливості будови вуха, і те, що людина очікує почути.
Крім того, з віком люди втрачають чутливість до високих частот, тому дорослі, скоріше, будуть чути "Лорел", а діти і підлітки - "Янні". Користувачі, які однаково сприймають і низькі, і високі частоти, можуть по черзі чути обидва імені.
Варто відзначити, що Instagram тестує кілька нових функцій для мобільних додатків сервісу. Незабаром користувачі отримають інструмент Usage Insights, що дозволяє стежити за часом, витраченим соціальної мережі, бічну панель з швидким доступом до деяких розділів, а також кнопку для миттєвого імпорту сториз в "Історії" Facebook.
Повідомляється, що у вкладці Usage Insights користувач зможе подивитися, скільки часу він провів за переглядом основний стрічки, "Історій" або в повідомленнях Direct. Також функція дозволить встановити часові рамки на використання сервісу, наприклад, додаток не дасть гортати основну стрічку більше 30 хвилин в день. Дуже крута фішка для тих, хто хоче скоротити час свого перебування в соцмережах, і витрачати свій час на більш цікаві і корисні речі.
У меню опублікованих "Історій" з'явиться кнопка "поділитися на Facebook". Одним натисканням користувачі зможуть миттєво розшарити сториз з Instagram в свій аккаунт Facebook. Це нововведення було анонсовано ще в 2017 році, але з'явиться в сервісі тільки зараз.
Тренди весна-літо 2018: що повинно бути в гардеробі кожної модниці
Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що з чим носити леопардовий принт щоб бути в тренді