Після шаленої популярності соціальних мереж культ краси став настільки важливим, що деякі люди навіть вирішуються на пластичну операцію або інші процедури, щоб виглядати гарніше на фото в інтернеті.

В різних частинах Азії, наприклад, в Китаї для деяких дівчат макіяж означає не просто підкреслення своїх переваг, але і створення нових з допомогою штучної шкіри, підроблених вій тощо.

Видання Bored Panda показало серію фото процесу, як азіатські дівчата знімають свій макіяж і стають зовсім не схожими на себе. А користувачі поділилися своїми коментарями на цей рахунок.

"Вау, у неї прекрасне обличчя. З макіяжем воно виглядає буквально набагато гірше, у неї не просто симпатичне обличчя, в ньому є краса і характер, шкода, що вона цього не бачить (чи не так?)".

Популярні новини зараз
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів
Показати ще

"Від ляльки до людини..."

""Ельф" виглядає просто жахливо . Її реальне обличчя дуже миле, але вона повинна спробувати використовувати макіяж, щоб просто підкреслити це".

"Тут я можу сказати, що це той сама людина".

"Що це за гумовий / силіконовий матеріал, який вони знімають з обличчя?!".

"Думаю, що вони використовують крем або силікон, щоб відтягнути щоки і підборіддя, і намалювати менш незграбний овал. Не впевнений, що саме вони використовують".

"Надаю перевагу її останній світлині".

"Чому ми маємо так сильно змінювати свою зовнішність? Потрібно підкреслювати природну красу, а не виглядати як інша людина. Робіть це для Хеллоуїна, косплею або чогось ще ..."

"Вона повинна бути секретним агентом".

"Цілком інша людина".

Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", в Європі розгорівся скандал, який вийшов за межі однієї країни і тепер новину обговорюють світові ЗМІ. Популярну інтренет-блогершу звинуватили у використанні фоторедакторів.

Про це повідомляє The Irish Post.

Управління по стандартам реклами в Ірландії (Advertising Standards Authority for Ireland - ASAI) звинуватило місцевого блогера Розі Конноллі у використанні фотошопу.

Співробітники комітету впевнені, що Конноллі заретушувала фотографію в спонсорському Instagram-пості на своїй сторінці, на яку підписано понад 190 тисяч осіб. Так як дівчина рекламувала тональний крем, вона могла ввести в оману користувачів, вважають в ASAI. Знімок був опублікований на офіційній сторінці компанії Rimmel в Facebook.