Цікава знахідка була виявлена палеонтологами у Китаї. На думку вчених, знайдені види повноцінно доповнюють картину еволюції динозаврів.

Про це повідомляє Вокруг Света.

Палеонтологи відкрили два нових види динозаврів, які були відсутньою ланкою у еволюції хижих динозаврів, що блукали по землі 90-160 мільйонів років тому.
Різновиди Xiyunykus і Bannykus належать до підгрупи хижих тероподів. Все тероподи пересувалися на задніх лапах, хоча їх розміри були дуже різноманітні - від микрораптора, зростом близько 60 см, до тираннозавра близько 1, 5 метрів.

Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків

Маленькі тероподи врешті-решт перетворилися на сучасних птахів. Тоді як інша підгрупа - альваресзаври - в комахоїдних хижаків з величезною кігтем на пальці для розривання чужих нір.
Вчені не знають, як розвивалися альваресзаври, оскільки між раннім представником виду, гаплочейрусом, і пізніми комахоїдними - величезний проміжок в 70 мільйонів років. Гаплочейрус жив на планеті близько 160 мільйонів років тому.

Нові різновиди, виявлені на північному заході Китаю, на думку канадських палеонтологів, відповідають на це питання.
Скам'янілості Xiyunykus і Bannykus допомогли вченим зрозуміти, як тероподи пристосувалися до зміни раціону.

"Передні кінцівки цих різновидів вже пристосовані до риття. Ця особливість потім отримала розвиток у альваресзавров. Череп також має деякі ознаки, характерні для комахоїдних. Але задні кінцівки і голова ще повинні були зазнати величезні зміни", - стверджує палеонтолог Корвін Салліван з Альбертського університету (Канада).

Нагадаємо, учені зробили сенсаційну заяву після того, як виявили в бурштині стародавнього комара з залишками крові доісторичної тварини.

Тіло комахи віком 45 млн років збереглося до наших днів завдяки смолистій речовині.

Як повідомляв раніше Знай.ua, дослідники з Ірландського національного університету в Корку виявили серед останків древніх ящерів жорсткі клітини шкіри, наповнені кератином, — корнеоцити.

Також Знай.ua писав про те, що дослідники з Техаського університету в Остіні і Китайської академії наук з'ясували цікаву особливість у динозаврів.