Американським дослідникам з Індіанського університету в Блумінгтоні вдалося визначся субстанцію, яка може виявитися найміцнішою у Всесвіті. Виявили цю речовину в нейтронних зірках. Через специфічну форми дослідники назвали її «ядерною пастою».

За теорією вчених, цей матеріал утворюється приблизно на кілометр нижче поверхні нейтронної зірки: атомні ядра стискаються так близько, що зливаються в згустки речовини, щільну суміш нейтронів і протонів. Зазвичай вони мають форму крапель, трубок або аркушів. Ще глибше в нейтронній зірці ядерна матерія повністю бере верх, після чого утворюється величезне атомне ядро.

У процесі комп'ютерного моделювання фахівці оцінили силу, яку необхідно затратити для розтягування «ядерної пасти». Виявилося, що ця речовина міцніша за будь-яку іншу відому речовину у Всесвіті. Фізики все ще прагнуть знайти реальні докази існування ядерної пасти. Нейтронні зірки мають тенденцію обертатися дуже швидко, і, як наслідок, можуть випускати брижі в просторі — гравітаційні хвилі, які заважають вивчати матеріали, з яких складаються зірки.

ТЦК дав чоловікам 60 днів: повідомити обов'язково Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Пропонують тарифи, які неможливо знайти: абоненти Київстару отримують дивні пропозиції В Україні готується революція у житловій сфері

Одним із способів, яким вчені керуються — це опора дослідження на внутрішні структури зірок, які можуть підтримувати існування гір на поверхні цих небесних тел. З-за сильної гравітації висота гір зазвичай не більше декількох сантиметрів, проте «ядерна паста» може сприяти появі більш великих нерівностей висотою кілька десятків сантиметрів.

Раніше повідомлялося, що вчені відкрили найстаріший континент. Карта світу для нас справа звична – ще зі школи, знаємо все про клімат, ділення на ареали і розташування тієї чи іншої країни. Але нещодавно британські вчені з Плімутського університету зробили відкриття, яке по суті змусить переписати підручники.

Нагадаємо, в льодах Антарктиди виявили сотні стародавніх мумій.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що у льодах Антарктиди знайшли космічні кораблі інопланетян.

Також портал "Знай.uа" писав, що не залишилося ніякої надії на порятунок – прогноз вчених зупиняє кров у жилах.