Згідно з даними експертів, знайдені на території Мексики артефакти Майя є предметами, зробленими коли-небудь інопланетянами. Остання знахідка, як запевняють прихильники паранормального, 100% була створена позаземними цивілізаціями. Мова йде про пам'ятник, на голові якого є загадковий Qr-код. В давнину люди, ясна річ, не могли використовувати подібні технології.

Можливо, помічений код є математичним рівнянням, яке відкриє нам події майбутнього. Якщо вірити чуткам і різним теоріям, інопланетяни здатні подорожувати в часі на своїх кораблях.

Вчені на даний момент детально вивчають знахідку. Вони намагаються з'ясувати, коли і ким статую було зроблено. На новинних сайтах і в газетах зараз можна прочитати, що знахідка – це доказ існування древніх прибульців, які переміщалися в часі за допомогою Qr-кодів. Люди ж вперше зашифрували інформацію тільки в 1994 році.

Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Світло відключатимуть на 6 годин, а про опалення взимку і не мрійте: українців серйозно попередили Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Розшифровка коду закінчилася тим, що вчені отримали посилання на інтернет-магазин. Найімовірніше, статуя була зроблена скульптором, який вибрав код випадковим чином. Варто відзначити, що статуя виглядає дуже містично.

Нагадаємо, вчені виявили воду на південному і північному полюсах Місяця в холодному місці - в тіні кратерів.

На зображенні, яке опублікувало NASA показано розподіл поверхневого льоду на південному полюсі Місяця (ліворуч) і північному полюсі (праворуч), виявленому приладом NASA "Мінералогія Місяця".

Також раніше ми повідомляли про те, що у Сполучених Штатах Америки інопланетяни вже шукають собі житло на осінь. За словами очевидців, прибульці з Нібіру вже прибули на Землю на своїх кораблях.

Нагадаємо, інопланетяни з Нібіру прилетіли до землянам в гості.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", на Місяці знайшли щось унікальне, і це не інопланетяни.

Також раніше портал "Знай.uа" писав про те, що в льодах Антарктиди знайшли космічні кораблі інопланетян. Нещодавно віртуальні дослідники на знімках антарктичної місцевості помітили два дивних об'єкта, показавшихся з льоду. Помічені об'єкти відрізнялися великими габаритами.