Як відомо, життєвий цикл будь-якої істоти починається народженням і закінчується смертю. Проте зовсім нещодавно групою біологів із США було відкрито тварину, яка може жити вічно.

Так, єдиним безсмертним тваринам у світі виявилася медуза Turritopsis nutricula. Вона мешкає в глибинах тропічних морів і має зовсім невеликі розміри - близько 3-5 міліметрів.

медуза Turritopsis nutricula

Примітно, що це морська істота може в певний період себе омолоджувати. Медуза опускається на морське дно, після чого покривається хітиновою кіркою. Потім вона перетворюється на поліп. Під шаром хітину всі клітини медузи повністю оновлюються і вона переходить в початкову фазу свого розвитку. Далі оновлена медуза вибирається з-під хітинового шару і продовжує свій життєвий цикл до тих пір, поки не постаріє. Після цього процес омолодження відбувається заново і так нескінченну кількість разів.

медуза Turritopsis nutricula

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин

Зараз дослідники активно вивчають цей феномен. Передбачається, що Turritopsis nutricula може самостійно управляти своїми генами, впливаючи на процес формування нових клітин. Але от яким чином вона «повертає час назад» поки що невідомо.

Варто відзначити, якщо вчені з'ясують, як працює цей процес, на нас можуть чекати дійсно цікаві відкриття, спрямовані на боротьбу зі старінням, так і на розвиток регенеративної медицини.

Нагадаємо, що у шарі глини було знайдено понад 170 фрагментів посткраніального скелету однієї особини лабірінтодонта.

Як повідомляв портал Знай.uа, група вчених, які в Японії досліджували колонії термітів, зробили приголомшливе відкриття про спосіб розмноження цих тварин.

Також портал Знай.uа писав, що нове дослідження під керівництвом вченого Йогана Койнері (Jonah Choiniere) описує скам'янілості динозавра-завроподоморфа, який жив близько 200 мільйонів років тому, і, мабуть, був найбільшою сухопутною твариною тієї епохи.