Міжнародна група вчених з Каліфорнійського університету в Ріверсайді (США), під керівництвом Райана Фольца (Ryan Foltz) дізналися, чому в деяких галактиках, які потрапляють у галактичні скупчення, відбувається загадкове припинення утворення нових зірок. Про це повідомляє Хвиля.

Так астрономи з'ясували, яким чином процес загасання протікав в галактиках протягом більшої частини історії Всесвіту.

Дане дослідження дозволило вченим визначити найбільш ймовірні причини припинення утворення зірок в галактичних кластерів.

Наприклад, кожна галактика, яка потрапляє в скупчення, несе з собою деяку кількість холодного газу, який є "сировиною" для нових зірок. Гарячий щільний газ, який вже існує всередині кластера, вибиває з галактики холодний газ, припиняючи зіркоутворення.

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми

А іншим можливим механізмом є припинення припливу холодного газу в галактику, яка потрапила в скупчення.

Також енергія, що виділяється при утворенні зірок, може сприяти відтоку холодного газу галактики. В останньому сценарії газ назавжди залишає зоряну систему, що сприяє набагато більш швидкому припиненню утворення нових зірок, ніж при дії інших механізмів.

Астрономи зуміли проаналізувати дані про сотні галактичних скупчень, виявлених у віддалених областях Всесвіту. протягом 10 ночей в Обсерваторії Кека (Гаваї) велися спостереження і 25 ночей в Обсерваторії Джеміні (Гаваї і Чилі).

Як виявилося, у міру старіння Всесвіту галактик потрібно все більше часу для того, щоб у них припинилися процеси зореутворення.

Зараз на це йде п'ять мільярдів років, проте в ранній Всесвіту на це було потрібно 1,1 мільярда років.

Це вказує на те, що основною причиною припинення народження зірок в масивних галактиках є вибивання холодного газу гарячим. Однак у невеликих галактиках головну роль можуть грати інші механізми.

Нагадаємо, вчені, вивчаючи позаземні об'єкти, виявили нове небесне тіло, яке відрізняється своєю "пульсацією".

Як повідомляв портал "Знай.uа", вчені, які досліджують космос і галактику, відзначили загадкову аномалію яка виявилася дуже цікавою. Нещодавно експерти вивчили копії фотографій 6-річної давності, які здійснював пристрій NASA.

Також "Знай.uа" писав, сценарій знищення всього живого у Всесвіті вже написаний і людство чекає страшний кінець. Про це розповіли вчені, додавши, що пропадуть навіть чорні діри, поглинувши все навколо.