Таке припущення вони зробили, коли провели аналіз ДНК корінних жителів Африки.

Про це передає Соцпортал

Вчені протягом декількох років прослідковували і вивчали геноми сучасних африканців, чиї предки протягом цілих поколінь проживали на континенті. У дослідження потрапили, зокрема, представники народів Хадза і Сандаве з Танзанії, які досі живуть в ізоляції від усього світу, зберігши свій особливий уклад. У них були виявлені ділянки ДНК, які, судячи з усього, могли належати іншому виду гомінідів. Така "примарна" ДНК виявилася вченими в геномах африканців.

Стверджується, що вчені не змогли ідентифікувати давніх володарів "чужу" ДНК. Вони приходять до висновку, що не так давно в Африці жили представники раніше невідомого науці людського роду. Дослідники нагадують, що ще в 1970-х роках в Нігерії знайшли викопний череп, який зумів сильно спантеличити дослідників.

Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками

Нагадаємо, Переможе північна країна: вчені розшифрували пророцтво Нострадамуса і посивіли від жаху

Світ у новому тисячолітті знатно стрясає від моторошних катастроф та конфліктів. А адже людство про це попереджали. Однак хто буде прислухатися до якихось там ворожок і екстрасенсів? Правильно, дуже невелика кількість людей.

Тим не менше вчені знову нагадують про пророцтво великого французького провісника Мішеля Нострадамуса на поточний рік.

Як раніше повідомляв "Знай.ua" Мумії там телевізор дивилися, чи що: в єгипетських пірамідах виявили електрика, вчені ошелешені

Стародавні єгиптяни знали секрет електрики? У всякому разі, так вважає біоінженер з США по імені Джон Берк. Тільки ось навіщо в пірамідах електричний струм? Про це читайте нижче.

піраміда Хеопса

Вчені розкрили ще одну сенсаційну загадку пірамід, яких в історії вже безліч. Здається, ці таємничі споруди ніколи не перестануTubт обростати і містичними міфами, і найнесподіванішими науковими гіпотезами.

Також Знай.ua писав про те, що Зайшов надто далеко: вчені натрапили на меч вікінга у несподіваному місці