Дивна хмара невідомого походження довжиною 80 км, яку виявили на супутниковому знімку між американськими штатами Іллінойс, Індіана і Кентуккі, загнала вчених у глухий кут.

Дивний об'єкт витягнутої форми помітили Співробітники Національної метеорологічної служби США. Про це пише The Drive. Через 10 годин після початку спостережень об'єкт зник.

Радари і супутники зафіксували дивний об'єкт 10 грудня. Починаючи з 15:00 за місцевим часом хмара зростала в довжину і висоту і рухалося на південь, з Іллінойсу в Індіану і Кентуккі. Вночі хмара почала зникати і поступово повністю розтанула.

Представник армії США заявив, що виявлений об'єкт – це всього-на всього помилкова теплова ціль, створена літаком Lockheed C-130 Hercules. Автоматична система викиду помилкових теплових цілей AN / ALE-47 могла підірвати піротехнічний заряд, дим від якого перетворився на хмару.

Однак метеорологи не погодилися з такою версією, оскільки температура і розмір об'єкта виявилися більшими, ніж при викиданні помилкової піротехнічної цілі.

Грег Мефферт з Національної метеорологічної служби припустив, що військові випробовували новий вид озброєння, хмара від якого більша і залишається в повітрі довше.

Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін Ухилянтам готують суворі обмеження: зроблять все, щоб йшли до ТЦК Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто

Нагадаємо, вчені не можуть пояснити дивну сейсмічну активність, яка потрясла всю планету 11 листопада 2018 року - вона була зафіксована датчиками по всій Землі.

Причина цієї активності досі невідома, проте, на думку вчених, якимось чином вона пов'язана з сейсмічною активністю в районі архіпелагу Майотта в Індійському океані, яка триває вже кілька місяців.

Як повідомляв портал Знай.ua, у нічному небі помітили трикутний інопланетний корабель, яки "підживився" від блискавки.

Також Знай.ua писав, вчені NASA представили новий вид палива, яке зможе продовжити подорож у космосі.