NASA показали, як виглядає Україна з космосу. Астронавт Міжнародної космічної станції Ренді Бреснік зробив знімки нашої планети з космосу, на яких видно частину території України.

Фото він опублікував на своїх сторінках у соціальних мережах.

На знімки Бресніка потрапили Київ, Дніпро, Чорне і Азовське море.

Україна виявилася прекрасним видовищем на знімках, зроблених з космосу. Нічний Київ світиться сотніми вогнів, а витіюватий Дніпро вражає розмірами.

"Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Гроші на дітей: в Україні збільшилася сума допомоги батькам новонародженої дитини Доведеться платити по 8,79 грн за кВт: енергетики попередили всіх споживачів

На фото потрапили також Чорне і Азовське моря.

Раніше космонав НАСА Ренді Бреснік публікував фото з космосу, де була також Україна.

"Доброї ночі з космічної станції, Київ, Україна; Дублін, Ірландія; Копенгаген, Данія; Единбург, Шотландія", - підписав фото космонавт у своїй сторінці в Twitter.

Варто нагадати, що супутник NASA TESS знайшов вже третю екзопланету з найдовшою на цей час орбітою. Розрахунки вказують на те, що нова планета щільна, газоподібна, а її розмір втричі перевищує планету Земля.

Нагадаємо, астрономи вперше виявили ознаки життя на далекій планеті. Вчені виявили воду в атмосфері екзопланети, яка обертається навколо далекої зірки HR 8799.

Також "Знай.ua" писав, вчені заявили, що після смерті фізичного тіла людини її душа не вмирає. Дослідники заявили, що людський мозок є біологічним комп'ютером, і наша свідомість — це виконувана цим комп'ютером програма, яка не зникне навіть після "зупинки". Вони стверджують, що інформація просто повертається назад у Всесвіт.