Фахівці з Каліфорнійського технологічного інституту, розташованого в Пасадені виявили унікальний астероїд, який не можна віднести ні до однієї з раніше відомих груп, про що стало відомо з повідомлення phys.org.

Як стало відомо, американські астрономи відкрили астероїд, який обертається дуже близько до Сонця - 2019 AQ3 і повністю огинає зірку за 165 днів. Це робить його найшвидшим з усіх відомих на даний момент космічних тіл в Сонячній системі.

Наголошується, що космічне тіло не може стати "вбивцею цивілізації", так як знаходиться в околицях Меркурія і Венери, і практично не залишає орбіту останньої.

Астероїд 2019 AQ3 приблизно кілометровий в довжину і істотно відхиляється від площини екліптики Сонячної системи порівняно з іншими космічними тілами. Крім того, вчені поки не можуть встановити фізичні характеристики астероїда.

Потрібно мобілізувати у першу чергу: ексчиновник розповів, хто має поповнити лави захисників Нові тарифи на газ в Україні: скільки він коштуватиме до квітня 2025 року Українцям виплатять матеріальну допомогу: хто отримає гроші і як оформити заявку Постійна процедура більше не буде катуванням: українцям пояснили прості рішення щодо лічильників

З тієї причини, що фахівці раніше не зустрічали нічого подібного, вони не можуть віднести його до якогось сімейства малих небесних тіл.

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що вчені успішно провели унікальний експеримент – під'єднали протез руки до нервових закінчень, що дало можливість пацієнту відчути руку і навіть поворухнути нею. Хірурги прикріпили титановими імплантами протез до двох кісточок і за допомогою 16 електродів приєднали до м'язів. Варто відзначити, що пацієнт має можливість навіть набирати на клавіатурі і зав'язувати шнурки.

Як повідомляв портал "Знай.uа": експерти заявили, що випите перед вином пиво не убезпечить від похмілля на наступний день. Вчені в черговий раз попередили про те, що споживання алкоголю шкодить здоров'ю і кожен келих вина або пива, який перевищує допустиму денну норму, скорочує життя на цілих півгодини. Британські вчені вирішили перевірити, чи правда те, що якщо перед вживанням вина випити пива, то вийде уникнути неприємних симптомів похмілля.

Також "Знай.uа" писав, що дослідники з американського університету Бейрута в Лівані і з університету Кембриджа висунули гіпотезу про те, що за планетою Нептун може перебувати не один великий об'єкт, а велика група дуже дрібних об'єктів поясу Койпера.