Група вчених з Південноафриканського національного інституту біорізноманіття натрапила на новий неймовірний вид тарантулів з м'яким великим рогом на спині.

Вчені виявили новий вид павуків у лісах центральної Анголи. Павуки селяться в норах в піску, серед пучків трави. Як повідомляється в журналі African Invertebrates, у них на спині є довгий м'який виріст, але навіщо він потрібен, поки неясно. Передає Хвиля.

Дослідники з'ясували, що новий вид належить до роду Ceratogyrus – рогаті павуки-бабуїни. Своє відкриття вони описали в статті в журналі African Invertebrates.

Він отримав назву Ceratogyrus attonitifer. Відмінна риса нового виду – велика рогоподобная опуклість на спині. Гарпактиринові, або павуки-бабуїни, являють собою підродину павуків-птахоїдів. Вони ендеміки Африки.

Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone "Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток Холод та дощі терпіти недовго: прогноз погоди на тиждень Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок

"Ні в одного іншого павука у світі немає такої опуклості, – відзначають дослідники. – Його функція не зрозуміла".

Дослідники припускають, що, можливо, він збільшує поверхню, до якої кріпиться м'яз-розширювач, що сприяє якнайшвидшому втягуванню рідкої їжі в шлунок. За іншою версією, він працює так само, як верблюжий горб, допомагаючи павукам виживати під час посухи.

Відомо, що дослідникам вдалося знайти кілька самок. Павуки полюють переважно на комах, їх отрута сама по собі безпечна, але укуси можуть спровокувати інфекції. Укус павука є дуже болючим, викликаючи пекучий біль на місці укусу.

До речі, місцеві жителі знали про існування рогатих павуків-бабуїнів. За їхніми розповідями, самиці C. attonitifer не риють нори самі, а розширюють чиїсь старі оселі. Павуки-бабуїни дуже волохаті, волосяний покрив більш багатий, ніж в інших павуків.

Нагадаємо, незвичайною знахідкою у своєму твіттері поділився житель Мексики. Під час прогулянки друзі виявили цікаву нірку з якої стирчав бочок якогось пухнастого звіра. Далі все сталося як у фільмі жахів.

Як повідомляв портал "Знай.uа", жителі східного штату Бразилії Мінас-Жерайс сфотографували скупчення павуків в небі. Вони назвали це явище "павуковим дощем". Біолог пояснив, що так полюють павуки Parawixia bistriata.

Також "Знай.uа" писав, медики запропонували незвичний спосіб для лікування арахнофобії. Нове дослідження Медичної школи Брайтона і Сассекса (BSMS), присвячене створенню методик з позбавлення від фобій, виявило, що серцебиття дозволяє справлятися з ірраціональним страхом перед павуками.