Вчений за сумісництвом астроном з Інституту Карнегі у Вашингтоні  (округ Колумбія, США) виявив дев'яту планету-гіганта на орбіті Сонячної системи.  Ця планета-гігант  знаходиться в 140 разів далі від головної зірки нашої Галлактики, Сонця, ніж Земля. Дослідники дуже мило назвали цю планету, а саме  FarFarOut (" далеко-далеко ").

Скотт Шеппард поки що не визначив орбіту планети, і для збору доказів існування цієї планети знадобиться кілька років.На цей момент учені не можуть з'ясувати чи залишиться планета поза гравітаційних буксирів Сонячної системи, щоб бути вільною і як скоро вона наблизиться до Сонця, орбіти Землі, або найближчих планет.

На рахунку вчених це вже друге відкриття, перший об'єкт був досліджений в грудні 2018 року. Дослідники виявили карликову планету, яку назвали  FarOut (" найдальша "), власне з цієї назви і виникло дітище назви  FarFarOut . Діаметр карликової планети становить 500 км. Після довгих спостережень вчені з'ясували, що  FarOut для одного обороту витрачає більше тисячі земних років.

Зеленський неочікувано дав фору онкохворій Заворотнюк

Пальчевський назвав єдину людину, до якої прислухається Зеленський: ″Це гарний вплив. І це нормально″

Фріске жива? Шепелєв випадково видав те, що приховувала родина співачки

На Україну суне аномальна зима: синоптики стривожили прогнозом на грудень

Команда Шеппарда виявила дві нові планети в рамках проекту пошуку дев'ятої гіпотетичної планети Сонячної системи. Вперше гіпотезу про існування планети висунули вчені з Каліфорнійського  технологічного інституту в 2016 році.

Так само дослідники були здивовані орбітою планет в формы еліпсу. Настають довгі дні з'ясувань чим спровокована така аномальна форма орбіт. Більш того планети  FarOut і  FarFarOut можуть наближатися і віддалятися від Сонця на відстань   200 а.е. до 1200 а.е.

Нагадаємо, раніше "Знай.ua" писав про те, що  NASA остаточно схвалив тестовий запуск 2 березня на Міжнародну космічну станцію корабля Crew Dragon компанії SpaceX Ілона Маска.

Також "Знай.ua" повідомляв про групу німецьких вчених , які попередили людство про серйозні наслідки після контакту з інопланетянами.

Раніше "Знай.ua" інформував про те, що апокаліпсис трапився ще в 2012 році.