Вчений за сумісництвом астроном з Інституту Карнегі у Вашингтоні (округ Колумбія, США) виявив дев'яту планету-гіганта на орбіті Сонячної системи. Ця планета-гігант знаходиться в 140 разів далі від головної зірки нашої Галлактики, Сонця, ніж Земля. Дослідники дуже мило назвали цю планету, а саме FarFarOut (" далеко-далеко ").

Скотт Шеппард поки що не визначив орбіту планети, і для збору доказів існування цієї планети знадобиться кілька років.На цей момент учені не можуть з'ясувати чи залишиться планета поза гравітаційних буксирів Сонячної системи, щоб бути вільною і як скоро вона наблизиться до Сонця, орбіти Землі, або найближчих планет.

На рахунку вчених це вже друге відкриття, перший об'єкт був досліджений в грудні 2018 року. Дослідники виявили карликову планету, яку назвали FarOut (" найдальша "), власне з цієї назви і виникло дітище назви FarFarOut . Діаметр карликової планети становить 500 км. Після довгих спостережень вчені з'ясували, що FarOut для одного обороту витрачає більше тисячі земних років.

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Команда Шеппарда виявила дві нові планети в рамках проекту пошуку дев'ятої гіпотетичної планети Сонячної системи. Вперше гіпотезу про існування планети висунули вчені з Каліфорнійського технологічного інституту в 2016 році.

Так само дослідники були здивовані орбітою планет в формы еліпсу. Настають довгі дні з'ясувань чим спровокована така аномальна форма орбіт. Більш того планети FarOut і FarFarOut можуть наближатися і віддалятися від Сонця на відстань 200 а.е. до 1200 а.е.

Нагадаємо, раніше "Знай.ua" писав про те, що NASA остаточно схвалив тестовий запуск 2 березня на Міжнародну космічну станцію корабля Crew Dragon компанії SpaceX Ілона Маска.

Також "Знай.ua" повідомляв про групу німецьких вчених , які попередили людство про серйозні наслідки після контакту з інопланетянами.

Раніше "Знай.ua" інформував про те, що апокаліпсис трапився ще в 2012 році.