У Південній Кореї виявили, що рештки павуків, які жили більше 10 мільйонів років тому. Серед них були знайдені особини з очима, що світяться в темряві.

У цілому в ході розкопок були знайдені 10 скам'янілостей прадавніх павуків семи різних видів. Однак особливу увагу вчених привернули дві скам'янілості - очі членистоногих, що жили в мезозойську еру, все ще продовжували світитися в темряві. Павуки отримали назви Koreamegops samsiki і Jinjumegops dalingwateri.

Незвичайна особливість очей павуків пов'язана з наявністю тапетума — структури, що представляє собою відбиваючу оболонку. Тапетум відіграє важливу роль у забезпеченні нічного зору. У людей цієї очної особливості немає, однак вона є у багатьох тварин (наприклад, у кішок).

Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну На ТЦК чекає колапс: терміни поставили в глухий кут Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone

Як стверджує один з дослідників, до цього випадку тапетум ніколи не знаходили в скам'янілостях. Ймовірно, павуки перебували у воді з низьким вмістом кисню, що дозволило уникнути розкладання.

Варто зазначити, що американські палеонтологи виявили на крутому березі річки на Алясці викопну давню істоту, яка виявилася найбільш "північною" сумчастою, відомою науці на даний момент. Зазначимо, що тварину виявили в ході проекту, присвяченому стародавній фауни північної Аляски.

Інформація про відкриття опублікована на сайті Колорадського університету в Боулдері. Повідомляється, що крихітний викопний звір був схожий на опосума. Він отримав назву Unnuakomys hutchisoni (нічна миша).

Нагадаємо, що відомий британський фотограф Росс Лонг під час подорожі по Австралії відзняв досить цікаву фотосесію. І серед усіх інших виділяється одна - дуже "гаряча" коала в грайливій позі.

Раніше "Знай.uа" повідомляв, що в США в штаті Флорида вчені-екологи вперше за два роки побачили біля узбережжя самку північного гладкого кита з дитинчам. До того ж, як кажуть самі дослідники, помічені на півдні кити можуть бути вагітними самками.

Також портал "Знай.uа" писав, Японії загрожують цунамі і землетрус. У останнім часом почастішали зустрічі рибалок з сельдяным королем — гігантським створенням, якого вважають передвісником нещасть.