Нещодавно генеральний директор Amazon і Blue Origin і найбагатша у світі людина Джефф Безос заявив, що в недалекому майбутньому людство буде жити в «гігантських космічних колоніях», а не на поверхні Землі.

Польоти на інші планети вимагають багато енергії, у той час як космічні бази будуть розташовуватися близько до Землі. На думку Безоса, важка промисловість і видобуток корисних копалин перемістяться в інше місце в Сонячній системі. Про це повідомляє Space News.

«У підсумку наша планета повинна перетворитися виключно на житлову зону і базу легкої промисловості. Земля — перлина Сонячної системи. Навіщо нам займатися тут важкою промисловістю? Це нонсенс», — впевнений глава Amazon.

Також він розповів, що час і кількість енергії, необхідні для переміщення між планетами, дуже великі. Але при наявності гігантських космічних колоній, подорожі до яких не такі затратні, людство зможе відвідувати Землю.

Міла Кузнєцова з 15-м розміром зважилася показати себе справжню: "Весна..."

Григорій Чапкіс підрахував статки молодшої на 50 років дружини: "Багатша за мене!"

Американський журнал відкрив світові красу гуцулок і Карпат: "Люди живуть в гармонії"

Регіна Тодоренко здолала Ані Лорак, вік дав про себе знати: "Не дівчинка вже"

Разом з тим Безос наголошує, що Земля — дуже красиве місце, щоб його покидати, а тому навряд чи знайдеться багато людей, які захочуть назавжди покинути рідну планету.

«Ми відправили роботизовані зонди на кожну планету в Сонячній системі, і наша планета — найкраща з усіх. А моїм друзям, які хочуть переїхати на Марс, я зазвичай кажу: «Зроби мені ласку, спершу поживи на вершині гори Еверест хоча б рік і подивися, чи сподобається тобі, адже навіть ці умови — рай порівняно з Марсом», — зазначив глава Amazon.

При цьому він додав, що комерційні космічні польоти коштують дуже дорого, тому що в пріоритеті надійність і безпека. Принципи змушують індустрію дотримуватися консервативних систем запуску.

Людству необхідно більше практики, щоб довести цінність і безпеку багаторазових ракетних систем. Найчастіше космічні апарати можуть мати лише пару десятків запусків на рік, виводячи корисні вантажі на орбіту, — до успіху такими темпами не прийти, впевнений мільярдер.

Як відомо, Безос і його команда в Blue Origin працюють над тим, щоб дозволити людству детальніше вивчати космічний простір. Приміром, в планах у них посадити на Місяць роботизований космічний вантажний корабель у 2023 році.

Нагадаємо, що за останнє десятиліття кількість мільярдерів у світі подвоїлася і в 2018 році їх число досягло 2 208 осіб.

Як повідомляв портал Знай.uа, американські компанії Amazon і General Motors збираються інвестувати велику суму в стартап Rivian, який нещодавно представив електричний пікап Rivian R1T і электрокроссовер Rivian R1S.

Також портал Знай.uа писав, що у рейтингу 500 найдорожчих світових брендів, компанія Amazon посіла перше місце.