Дослідники з Університету Ноттінгема приступили до тестування розробленого ними алгоритму, який здатний оцінити ризик передчасної смерті людини від хронічних хвороб і може назвати майже точну дату відходу з життя, йдеться в статті журналу PLOS.

Як розповів професор Стівен Угор, у своїй роботі вони зробили ставку саме на штучний інтелект і нову методику прогнозування ризиків, що враховує безліч факторів, серед яких біометрія, харчування, демографія та інші.

В якості матеріалу для дослідження були обрані історії хвороби півмільйона британців у віці від 40 до 69 років, які фіксувалися з 2006–2010 років до 2016 року.

Машина зібрала, проаналізувала отримані дані і перенесла на карту, створеноу міністерством національної статистики Великобританії. Після зіставлення даних виявилося, що нейромережа пророкувала людські смерті точніше, ніж система, що використовується людьми.

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто

Раніше повідомлялося, що людство тисячоліттями мріє про вічне життя, і в гонитві за цією мрією люди, здається, перепробували все. Вчені всього світу ламають голови, як здійснити цю ідею в реальність і схоже вихід знайшли.

Як розповідає біолог-геронтолог Обрі ді Грей, роботу якого спонсорує магнат Пітер Тіль, дуже скоро люди будуть жити мінімум 1000 років.

Відомо, що на даний момент вчений працює в області регенеративної медицини, завдяки якій і вдасться підвищити строк життя людей.

Також раніше ми писали, що американські вчені виявили істоту, яка може жити вічно. Вона мешкає в теплих південних морях.

Всі істоти, що живуть на планеті Земля, мають свій цикл. Всі вони народжують, ростуть, розвиваються і вмирають. Однак на нашій планеті існує унікальна форма життя, яка розірвала шаблони і цикли — безсмертна медуза Turritopsis nutricula.

Нагадаємо, вчені виявили істота, яка може жити вічно.

Як повідомляв портал "Знай.uа" вчені винайшли еліксир молодості.

"Знай.uа" писав, марсохід NASA надіслав фото останків загиблої цивілізації.