Міжнародна група вчених, яка працює в рамках дослідження "LHCb Великого Адронного Колайдера" заявила про гучне відкриття. Фахівці оголосили про знахідку цілого сімейства нових елементарних частинок з яких складається навколишня матерія — пентакварків.

Про це повідомляють французькі наукові видання.

Адронний колайдер

Вчені розповіли, що в природі є кварки шести типів, які в науковому середовищі називаються терміном "аромат" - нижній, верхній, дивний, зачарований, чарівний і щирий. У кожного типу кварка є антипод, антикварк, ідентичний по масі і розмірам, але несе протилежний заряд. Коли кварки й антикварки зв'язуються за допомогою лептонів, вони формують частинки, відомі як адрони.

Адронний колайдер

Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків

І в 2015 році вчені експерименту LHCb оголосили про виявлення першого пентакварка, частинка, що складається з п'яти кварків, яка стала першим представником нового класу в сімействі адронів. Зараз у розпорядженні вчених є в 10 разів більше даних, що стосуються пентакварків, ніж в 2015 році, і це дозволило їм детальніше вивчити природу цих частинок.

Коли вчені зайнялися вивченням оригінального пентакварка, виявленого в 2015 році, вони знайшли дивний факт, цей пентакварк розпався на два пентакварка. Це дозволило вченим припустити, що оригінальна частка фактично була двома частинками з однаковою масою, з'єднані так, що вони стали з боку схожі на одну неподільну частинку. Пізніше вчені виявили третій пентакварк, з масою, набагато меншою, ніж маса перших двох пентакварків. Але найцікавішим і несподіваним виявилося те, що всі три типи пентакварків складалися з однакового набору кварків — одного нижнього, двох верхніх, зачарованого кварка і зачарованого антикварка.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Перу палеонтологи виявили скелет стародавнього кита. Істота мала чотири лапи з перетинками і копитами. Вчені вважають, що морський ссавець міг не тільки плавати, але і вільно пересуватися по суші. Тобто він мав не плавці, а повноцінні сильні лапи для того, щоб нести його тіло і великий хвіст.

Нагадаємо, схуднути швидко, ефективно і без дієти: вчені знайшли унікальний спосіб.

Як повідомляв Знай.uа українські вчені знайшли спосіб врятувати людство: він був у всіх перед очима.

Знай.uа писав, Марсохід зламався не випадково: показав звичайним людям секрет NASA.