Як повідомили вчені з Університету Лідс, нові дослідження стають все більш гнітючими і незабаром тієї планети, яку ми знаємо, може не стати. А багатьох тварин можна буде побачити лише на старих знімках.

Так фахівці з'ясували, що значне підвищення температури океану в західній Австралії може серйозно вплинути на тривалість життя дельфінів. Про це повідомляє Хвиля.

Підвищення температури океану навіть на три градуси Цельсія може призвести до зникнення дельфінів в затоці Шарк на північному заході Австралії.

Дослідники визначили, що з 2011 року в затоці Шарк неподалік Австралії показник виживання дельфінів впав на 12%, і з того часу не піднімалося до нормального рівня.

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

За даними, які вдалося зібрати експертів,причиною цього стало підвищення температури води в затоці до 32 градусів Цельсія (на 2,5 градуса вище норми). Через зміни температури зникла значна частина морських водоростей, різні види риб та інше біорізноманіття в затоці Шарк, який включений в список Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО і займає площу близько 13,6 тис. кв. км.

При цьому дослідники з'ясували, що нагрівання води в затоці виявилося менш небезпечним для дельфінів, які шукають їжу у більш глибоких частинах океану.

Біологи кажуть, що негативний вплив від підвищення температури світового океану сильно здивувало їх, і це може бути однією з найсерйозніших проблем для нашого покоління.

"Підвищення температури води буде відбуватися частіше в майбутньому через зміни клімату. Це небезпечно не тільки для популяцій морських ссавців в довгостроковій перспективі, але і для всієї екосистеми океану", — розповів виданню Science Daily професор Цюріхського університету Майкл Крюцен.

Нагадаємо, льоди Антарктиди вкрилися тріщинами. Вчені встановили постійний контроль за Арктикою і Антарктикою. Вони моніторять зони за допомогою супутників Sentinel".

Як повідомляв портал "Знай.uа", ці 5 продуктів зникнуть через глобальне потепління. Жителів планети Земля чекає різка зміна раціону. Британські вчені розповіли, про які продукти харчування доведеться забути назавжди.

Також "Знай.uа" писав, знайдений спосіб зупинити глобальне потепління. Вчені вважають, що єдиним рішенням проблеми є розпорошення спеціальних хімічних речовин в атмосферу.