Похмілля - це отруєння організму алкоголем. Причиною похмілля може бути як занадто велика кількість випитого спиртного, так і його погана якість. Похмілля завжди супроводжується сильними погіршенням самопочуття, тому люди шукають спосіб, аби швидко його позбутися. Фахівцям вдалося виявити найшвидший засіб для полегшення неприємних наслідків алкогольного отруєння.

Науковці з Університету Сунь Ятсена в Гуанчжоу провели експеримент, в якому досліджували кілька десятків безалкогольних напоїв, пише Newsyou.

Вчені вивчили метаболіти спиртного, що утворюються в процесі переробки організмом алкоголю і викликають похмілля. Згідно з висновками фахівців, найбільш небезпечним з них є ацетальдегід.

як позбутись похмілля

В результаті експерименту, вчені виявили, що найбільш ефективним засобом у боротьбі з похміллям виявилася вода. Щоправда, найкраще допомагає саме газована вода з невеликим вмістом лимонного соку. Вона здатна підсилити вироблення ферментів, які допомагають засвоювати, а також розщеплювати та виводити з організму продукти розпаду спиртного в крові.

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин

Варто також зазначити, що алкоголь викликає зневоднення організму, тому важливо відразу відновити водний баланс. А лимонний сік у свою чергу тонізує й допомагає впоратися з виснаженням, яке буває після вживання алкогольних напоїв.

важке похмілля

Автори експерименту також стверджують, що їх роботу можна кваліфікувати як повноцінне клінічне дослідження. Вони аргументують це тим, що його учасниками стала достатня кількість респондентів. При цьому результати підштовхнули вчених до висновку про те, що причина похмілля криється не тільки в кількість випитого спиртного, а в тому, що воно занадто повільно засвоюється організмом.

Нагадаємо, що алкоголізм та клімат виявилися тісно пов'язані. Виявляється, для того, щоб не страждати алкоголізмом, досить жити в сонячному регіоні.

Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", дієтологи назвали незвичайний спосіб скинути все зайве без зусиль.

Також портал "Знай.uа" писав, що онкологія у спадок: лікар відповів на головні питання.