Вчені виявили дивну зірку під назвою J1124 + 4535. Припускають, що її затягнуло в Чумацький Шлях з іншої галактики

Відповідне дослідження провели вчені з Японії, повідомляє портал LiveScience.

Незвична зірка знаходиться у сузір'ї Великої Ведмедиці. Вчені відкрили її у 2015 році за допомогою великого багатоцільового спектроскопа для спостереження великих районів неба (LAMOST) в Китаї.

Зірка J1124 + 4535 привернула увагу незвично низьким вмістом магнію і деяких інших елементів. Окрім цього вона ще й містить надзвичайно високу концентрацію єропію, що не властиво іншим зіркам Чумацького Шляху.У 2017 році японський телескоп Subaru зміг зробити знімки зірки у кращій якості.

Оля Полякова розповіла, через що кардинально змінила імідж: "У дорослих дівчаток все по-дорослому"

З 1 вересня школи перейдуть на стандарти Нью-Гемпшира: малюнки – на уроках історії, нові тести і "нарко-перевірка" вчителів

Covid-19 в Україні взяв "вихідний", рекорди в минулому: статистика МОЗ на 1 серпня

Українці дізналися стать дитини вагітної Каті Осадчої: "Хто має народитися?"

Вчені стверджують, що склад зірок показує склад газопилових хмар, з яких вони були сформовані. Зазвичай сусідні зірки мають схожий склад. Однак зірка J1124 + 4535 абсолютно відрізняється від інших. Це дозволило вченим припустити, що утворена вона була в іншому місці, цілком ймовірно, що зірка навіть не з нашої галактики.

Попередніми дослідженнями було виявлено, що в минулому Чумацький Шлях стикався з меншими галактиками та поглинав їх. Зірки з низьким вмістом металів, як J1124 + 4535, широко поширені в карликових галактиках, на кшталт Магелланових хмар, що обертаються навколо нашої Галактики. Дослідники припустили, що J1124 + 4535 була народжена в одній з таких карликових галактик зіткнулася з Чумацьким Шляхом в далекому минулому.

Нагадаємо, блискучий алмазний НЛО потрапив на камеру: це одне з найяскравіших невпізнаних явищ.

Як повідомляв портал "Знай.uа", у мексиканській пустелі живе змієподібний прибулець. Експерти і користувачі мережі припускають, що в пустелі міг розбитися інопланетний корабель.

Також "Знай.uа" писав, спроби зв'язатися з інопланетянами закінчилися землетрусом. Відомий уфолог Скотт Уорінг спробував встановити контакт з прибульцями, і це викликало катастрофу.