Райан Бьюелл, дослідник з Гарварду спробував з'ясувати, як наше місце в черзі впливає на наше світовідчування і раціональність наших рішень. З'ясувалося, що людина, що стоїть в черзі останньою, відчуває найбільш сильний дискомфорт, що штовхає її на необдумані вчинки. Автор називає це явище "антипатією останнього місця" і впевнений, що його висновки знадобляться маркетинговим компаніям, передає сайт Social Science Research Network.

Бьюелл змоделював процес очікування онлайн. Він розмістив в Інтернеті опитування і пояснив, що відповіді на всі питання займуть до п'яти хвилин. В експерименті погодився брати участь 301 чоловік. Насправді заповнення анкети займало не більше хвилини, але перед тим, як отримати доступ до питань, учасникам довелося чекати кілька хвилин у віртуальній черзі. Їм демонстрували графічне зображення ланцюжка символів, в якій останній символ позначили словом "Ви". Вчений запропонував учасникам експерименту вибір: деякий час чекати своєї черги, "перехід" в інший список або зовсім відмовитися від участі в досліді і втратити невелику винагороду.

За словами Бьюелла, близько 20% учасників, перебуваючи в кінці списку, захотіли переміститися в іншу чергу. Це число знижувалося пропорційно до того, скільки людей вставало в ланцюжок за учасником, навіть якщо перед ним також "стояло" багато людей. Спроби змінити чергу не принесли користі: в цілому вони змушували проводити в очікуванні на 10% довше. Якщо людина міняла чергу двічі, її час очікування збільшувалася на 67% в порівнянні з тими, хто залишався на місці.

Популярні новини зараз
"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Погрожують відключенням та вимагають гроші: українці скаржаться на терор "газовиків" Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, як шукати нову роботу потайки від шефа