Наукове співтовариство давно погодилось з основними положеннями теорії еволюції Чарльза Дарвіна. У багатьох країнах цю концепцію викладають у школах. Однак, є момент у якому більшість сучасних дослідників розходиться з автором теорії. Мова йде про, так звану, "межу еволюції". Нещодавно групі австралійських учених вдалося довести, що межі еволюції немає. Як повідомляє Phys.org в основу такого висновку ліг експеримент довжиною в 30 років. Керував проектом відомий мікробіолог Річард Ленскі.

"Дослідження Ленскі — найдовший експеримент щодо еволюції мікробів, що охоплює понад 67 000 поколінь кишкової палички, тобто еквівалент мільйону років еволюції людини, — говорить Майк Макдональд. — У нашій роботі ми виявили, що навіть незважаючи на те, що кишкова паличка розвивалася в лабораторії в дуже простих умовах, вона все одно адаптувалася до них".

Концепція "межі пристосування" передбачає, що процес еволюції може тривати лише до тих пір, поки у виду вистачає внутрішнього ресурсу для адаптації. З0-річний експеримент показав, що цей ресурс може бути нескінченним. Принаймні, у найпростіших організмів.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про відкриття нової ланки еволюції