Американський екіпаж Міжнародної космічної станції позапланово вийде у відкритий космос через ретранслятор, що вийшов з ладу 20 травня.

Про це повідомила прес-служба NASA.

"Після недільного аналізу готовності екіпажу до виходу у відкритий космос було прийнято рішення провести його у вівторок (23 травня) за участю командира 51-го екіпажу Пеггі Уїтсон і борт-інженера Джека Фішера", - повідомили в NASA.

Астронавти замінять один з двох ретрансляторів. Вихід у космос запланован приблизно на дві години. Відзначається, що життю екіпажу проблеми з обладнанням не загрожують.

Як повідомляв портал "Знай.ua", представник NASA Грег Вільямс розповів, що астронавти планують після 2018 року чотири рази відвідати Місяць перш, ніж відправлятися на Марс. Вони доставлять туди наукову лабораторію і житлові відсіки, щоб дослідити особливості тривалого перебування людини в космосі.

Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає