Стоунхендж завжди привертав вчених своїми загадками і красою.

Зовсім недавно вчені з Брюссельського вільного університету провели аналіз залишків людей, які були поховані під Стоунхенджем, і встановили, що залишки належать людям, які жили в Західному Уельсі.

За повідомленням Science Alert, залишки людей перевозили їх родичі для того, щоб кремувати і захоронити їх біля пам'ятника.

Те, що Стоунхендж використовувався як місце для кремації, відомо дослідникам вже давно. Кістки щонайменше 58 осіб були знайдені в лунках Обрі, які утворюють зовнішнє коло пам'ятника, ще в 1919-1926 роках. Дослідники повторно поховали залишки, а потім знову витягли їх у 2008 році для проведення додаткового аналізу. Залишки включали в себе 25 фрагментів потиличної кістки, їх радіовуглецевий аналіз показав, що вони датуються 3180 роком до нашої ери, сам пам'ятник датується 2500 роком до нашої ери.

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Нові відкриття дослідників допомогли встановити цікаві факти і подробиці.

Дослідники провели ізотопний аналіз останків з метою виявити ізотопи стронцію. Подібні ізотопи містяться в грунті і вбираються рослинами. Коли люди їдять подібні рослини, ізотопи заміщають невелику кількість кальцію в зубах і кістках. Вони розрізняються в різних регіонах і можуть використовуватися для визначення місця проживання людини.

В результаті вчені встановили, що 15 з 25 людей мешкали недалеко від Стоунхенджа. А ось решта 10 жили дуже далеко: їм довелося подолати 200 кілометрів для того, щоб досягти цього місця.

Дослідники також встановили, деревина, яка використовувалася для розведення вогню, також зростала в Уельсі, а залишки покійних були доставлені на місце поховання в уже кремували вигляді.

Нагадаємо, при розкопках в так званому "німецькому Стоунхенджі" виявлені людські переламані черепа і реберні кістки, що може свідчити про давні жертвоприношення. Про це повідомляє видання Live Science.

Як повідомляв Знай.ua, в небі над Закарпаттям помітили дивну аномалію. У соцмережі гадають, що за дивну аномалію сфотографували в небі над Закарпаттям.

Також Знай.ua писав про те, що зовсім недавно вчені вважали, що всі валуни (сарсени), що складаються із пісковика були доставлені з іншого місця. Однак, все виявилося не так просто, як всі думали.