Завдяки сучасним технологіями, а саме надвеликому радіотелескопу Very Large Array, астрономи з університету штату Арізона виявили блукаючу в районі Сонячної системи планету з надсильним магнітним полем.

Як повідомляє Science Alert, нова планета приблизно в 12 разів більше найбільшого небесного тіла в Сонячній системі - Юпітера. Точних даних про природу і склад SIMP J01365663 + 0933473 поки немає, проте її вік, можливо, не менше 200 млн років.

Також астрономи з'ясували, що температура поверхні планети складає 825 градусів за Цельсієм.

Астрономи вважають, що вивчення планети дозволить краще зрозуміти природу поведінки небесних тіл в космосі і інших галактиках, а також допоможе сформувати уявлення про "викинутих" за межі "домашніх" зоряних систем небесних тілах, розміри яких значно більше будь-якої з планет земної групи.

Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Українцям доступна нова грошова допомога: хто отримає понад 10 тисяч гривень Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини

До слова, на берег Намібії викинуло непізнане морська істота, що віддалено нагадує дельфіна, що здивувало дослідників.

Минулого тижня на піщаному пляжі Намібії в Південно-Західній Африці, до якого примикає національний парк Дороб, був виявлений труп китообразного істоти. Проте вчені не поспішають робити висновки, до якого виду належить ця тварина.

Відзначається, що на березі були виявлені вже останки трупів семиметрового істоти. Тільки пізніше були проведені аналізи, на основі яких було зроблено висновок, що дана особина є китом з сімейства клювокрылых, навіть точніше – клювокрыл Кюв'є.

Останки тварини, якщо це дійсно Ziphius cavirostris є другим знайденим в Намібії клювокрылом. Останки першої особини були виявлені ще в 2000 році.

Намимбийский доктор Саймон Элвен після огляду останків тіла уклав, що у кита була зім'ята вся голова, а нижня щелепа переламано. При цьому лікар не поспішає називати причину смерті. Він зазначає, що тіло перебуває в сильній стадії розкладання і переломи можуть бути посмертними.

Нагадаємо, міжнародна група вчених зі Смітсонівської астрофізичної обсерваторії та Університету Юти провела серію досліджень і прийшла до висновку, що Марс міг бути набагато більшим, ніж він є зараз.

Як повідомляв Знай.ua, вченим із Національного астрофізичного інституту в Болоньї вдалося знайти свідчення наявності рідкої води на Марсі.

Також Знай.ua писав про те, що найочікуваніша космічна подія станеться вже цієї п'ятниці, 27 липня: з будь-якої точки планети можна буде спостерігати аномально тривале місячне затемнення, рівних якому не було ось вже більше ста років.