Дослідники з університету Стенфордського університету вважають, що неандертальці за рівнем інтелекту були такими ж розумними, як і сучасні люди.

Раніше неандертальці жили по всій Європі і в деяких частинах Азії протягом більш ніж 300 000 років, виробляючи інструменти і ювелірні вироби, а також різні пристосування для обробки землі та полювання. Вони піклувалися про своїх хворих і старих, і навіть лікували зуби. Однак після появи Homo Sapiens вони дуже швидко зникли.

Як виявилося, був короткий період часу, коли обидва види людей існували на одній і тій же території, і між ними, безумовно, відбувалося схрещування, хоча залишився в підсумку тільки один вид.

Дослідники побудували просту комп'ютерну модель, яка імітувала взаємодію неандертальців і Homo Sapiens в Європі в часи палеоліту. В ході експерименту, було перевірено близько тисячі різних моделей еволюції, змінюючи різні змінні. У більшості підсумків цих моделей, навіть при широкому діапазоні параметрів, моделювання закінчувалося тим, що неандертальці вимерли протягом 12000 років. Вони просто не могли конкурувати з групами перших людей, які повільною цівкою, безперервно текли на північ Африки.

РФ може відкласти наступ через несподівані обставини Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Цей результат свідчить про те, що основні принципи екології та даних про поступової міграції людини на континент достатньо, щоб пояснити, чому неандертальці зникли. Однак це не доводить, що люди не мали унікальних переваг, або зміна клімату не впливала на долю неандертальців.

"Але навіть якщо б не було вибору, і не було ніяких змін клімату, кінцевий результат для неандертальців був тим же. Це дуже важливе відкриття", - підкреслив один з авторів роботи.

Дослідники вважають, що якби неандертальці продовжували існувати, то вони змогли створити досить високорозвинену цивілізацію, яка цілком могла б зрівнятися з нашої з розвитку технологій.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що биткоин знову порвав всі шаблони.