Протягом своєї кінокар'єри Арнольду Шварцнеггеру довелося приміряти на себе не мало різних амплуа. Але одне відомо точно: майбутній губернатор Каліфорнії ніколи не грав комах. Тепер цей недолік виправлено. Біологи назвали нещодавно відкритий вид мушок на честь відомого спортсмена, актора і політика. Як повідомляють російські ЗМІ, приводом для такого дивного рішення послужив зовнішній вигляд кінцівок комахи.

Ентомологи з США відкрили новий вид мух. Комасі величиною всього в чотири сотні мікрометрів дали ім'я американського актора і політика Арнольда Шварценеггера. Співробітник Музею природної історії Лос-Анджелеса Брайан Браун прийняв таке рішення, коли побачив фактурні кінцівки комахи. Вчені не приховують, що захоплюється актором і бачать у ньому приклад того, як можна красиво і пропорційно накачати своє тіло без хімічних засобів.

Тезки "залізного" Арні мешкають в тропіках і субтропіках. Належить ця муха до виду мушок-горбаток. Дорослі комахи зазвичай живляться соком рослин, а їх личинки вживають в їжу більш різноманітні продукти, в тому числі і тваринного походження. З'ясувалося, що ці личинки можуть навіть гіпнотизувати свою жертву. Наприклад, вони здатні виманити бджолу або мурашку і спожити їх в їжу тоді, коли родичі жертви не зможуть їй допомогти.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про фермент безсмерття в мухах