Вчені з австралійського Інституту медичних досліджень Гарван виявили структуру в імунній системі, яка "пам'ятає" всі попередні інфекції та вакцинації. Вона наповнена імунними клітинами різних видів, які реагують на патогени, з якими зіткнулося людське тіло. Про це в четвер, 23 серпня, повідомляє Newsweek.

Знайдений "мікроорган" мають як тварини, так і людина. Він активізується тільки коли організм стикається з новою інфекцією.

Як пише зарубіжне видання, "мікроорган" розміщений з зовнішньої сторони лімфатичних залоз, щоб виявляти інфекції як можна раніше.

"Органи, вивченням яких ми зайнялися, є тонкими плоскими структурами, зосередженими у верхній частині лімфатичних вузлів. Спершу ми знайшли такі структури у лабораторних мишей і назвали їх субкапсулярными проліферативными центрами, однак тепер нам цілком очевидно, що такі центри є у людини", — розповідають дослідники.

Нові тарифи на газ в Україні: скільки він коштуватиме до квітня 2025 року 60-й День народження - не привід радіти: в Україні пенсіонерам повідомили погану новину Українцям виплатять матеріальну допомогу: хто отримає гроші і як оформити заявку Встановлення інвалідності буде проходити по новому: які документи готувати для МСЕК

В лімфовузлах, як відзначають експерти, знаходяться лімфоцити — клітини імунної системи. Завдяки лімфі, яка доставляє в вузли антигени (чужорідні для організму сполуки), активізується імунна відповідь.

Його вдалося виявити за допомогою передової технології під назвою "3D-мікроскопія", за допомогою якої вчені "знімали" імунну систему в дії в тілі живих тварин.

"Це дозволило нам створити тривимірні знімки в реальному часі, скануючи "шари" лімфатичних вузлів живих тварин, а також проводячи електронну томографію у сотень пацієнтів", - пояснив автор дослідження Три Фан.

"Відтворюючи шари у вигляді тривимірного зображення і спостерігаючи за рухом клітин і тим, як вони взаємодіють один з одним, ми змогли чітко виявити цю нову структуру", - пояснив він.

Виявлений новий "мікроорган" тонкий, плоский і дає про себе знати тільки тоді, коли тварини мають справу з інфекцією, з якою тіло ніколи не стикалося. Виявлену структуру в імунній системі назвали "субкапсулярним проліферативним центром". Його вдалося виявити як у мишей, так і у людей.

Нагадаємо, вчені виявили несподівану причину виникнення раку, і це загрожує всім.

Як повідомляв портал "Знай.uа", новозеландські вчені знайшли пов'язані з циркадними ритмами молекулярні маркери, які дають можливість передбачити смерть плодових мушок Drosophila melanogaster за кілька днів до загибелі.

Також "Знай.uа" писав, "знос" організму - не найстрашніше для людини. Міжнародна група вчених заявила, що люди старіють і вмирають через серйозні погані зміни, які пов'язані з процесом переробки клітинами власних компонентів (аутофагія).