Вченим вдалося знайти розгадку "кривавих" дощів і червоних припливів, які стрімко поширюються по морях і океанах. Їх провокують токсичні червоні водорості.

Дослідження опублікували у журналі Estuarine, Coastal and Shelf Science. Вони можуть харчуватися азотом, розчиненим у воді, а також органічними речовинами. Водорості можуть виживати практично в будь-якому середовищі.

В останні роки жителі Іспанії, Карибської затоки зіткнулися з незвичайними феноменами - "кривавими дощами" і червоними припливами. Вони виникли через бурхливе розмноження і цвітіння бурих водоростей.

"Червоні припливи" дуже небезпечні для більшості видів мікробів, риб і птахів. Справа в тому, що водорості виділяють небезпечний нервово-паралітична отрута та інші небезпечні речовини. Так вони очищають своє середовище проживання від конкурентів.

Лорак і Лазарєв таємно побралися? Фото у весільній сукні з пишної "церемонії" спливли в мережі

Кума Дзідзьо Цибульська розставила ноги і дуже здивувалася: "Її немає. Не мочи штани"

Похід до туалету обернувся для жінки жахливими ранами: "Причаїлася в унітазі"

На Хмельниччині батько-нелюд бив струмом однорічного сина, а потім повісив - Україна оніміла від подробиць

На озброєнні у водоростей є цілий арсенал засобів і прийомів, який допомагає їм виживати навіть в самих несприятливих умовах. Наприклад, при аномально низької солоності води вони різко підвищують швидкість метаболізму. Це допомагає компенсувати порушення в роботі ДНК і білків.

Вчені пояснюють, що надзвичайна живучість і стала причиною епідемії "кривавих припливів". Хвиля докотилася вже і до узбережжя Балтійського моря. Дослідники розповіли, що накопичені знання допоможуть передбачати, за яких умов водорості будуть інтенсивно розмножуватися. Так можна відшукати механізм регулювання їх поширення.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, вченим вдалося розкрити незвичайні здібності бабок, які допомагають їм виживати.