Вченим вдалося знайти розгадку "кривавих" дощів і червоних припливів, які стрімко поширюються по морях і океанах. Їх провокують токсичні червоні водорості.

Дослідження опублікували у журналі Estuarine, Coastal and Shelf Science. Вони можуть харчуватися азотом, розчиненим у воді, а також органічними речовинами. Водорості можуть виживати практично в будь-якому середовищі.

В останні роки жителі Іспанії, Карибської затоки зіткнулися з незвичайними феноменами - "кривавими дощами" і червоними припливами. Вони виникли через бурхливе розмноження і цвітіння бурих водоростей.

"Червоні припливи" дуже небезпечні для більшості видів мікробів, риб і птахів. Справа в тому, що водорості виділяють небезпечний нервово-паралітична отрута та інші небезпечні речовини. Так вони очищають своє середовище проживання від конкурентів.

Заплатите за троюрідну тітку, яку ніколи не бачили: на українців хочуть повісити борги померлих родичів У коханні чекають справжні випробування: яким знакам зодіаку краще забути про стосунки Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

На озброєнні у водоростей є цілий арсенал засобів і прийомів, який допомагає їм виживати навіть в самих несприятливих умовах. Наприклад, при аномально низької солоності води вони різко підвищують швидкість метаболізму. Це допомагає компенсувати порушення в роботі ДНК і білків.

Вчені пояснюють, що надзвичайна живучість і стала причиною епідемії "кривавих припливів". Хвиля докотилася вже і до узбережжя Балтійського моря. Дослідники розповіли, що накопичені знання допоможуть передбачати, за яких умов водорості будуть інтенсивно розмножуватися. Так можна відшукати механізм регулювання їх поширення.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, вченим вдалося розкрити незвичайні здібності бабок, які допомагають їм виживати.