Туалетний папір шкодить здоров'ю і від нього краще відмовитися. Про це пишуть британські ЗМІ з посиланням на місцевих дослідників.

Час від часу вчені шокують людей несподіваними відкриттями в світі науки. За їх даними, туалетний папір в дійсності не є гігієнічним і взагалі небезпечний для людини. Причиною полягає в наступному: він не в повній мірі видаляє забруднення, чим лише сприяє просуванню небезпечних для організму мікробів.

У зв'язку з цим, як вважають фахівці, від туалетного паперу краще відмовитися, інакше люди можуть нажити хвороби сечовивідних шляхів або анальні тріщини. Альтернативою можуть виступити вологі серветки для дітей чи звичайне біде. Таку думку поділяють і деякі лікарі. Вони запевняють, що застосування біде замість паперу стримує розвиток геморою, спровокованого іноді інтенсивним тертям.

Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Пропонують тарифи, які неможливо знайти: абоненти Київстару отримують дивні пропозиції В Україні змінюють правила виплат для ВПО: потрібно принести один документ Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що сушарки для рук в громадських туалетах несуть смертельну небезпеку. Група мікробіологів з Університету Коннектикуту в квітневому номері Applied and Environmental Microbiology опублікувала результати дослідження повітря в сушарках для рук.

Виявилося, пристрої всмоктують мікроби і небезпечні патогени, які викидаються в повітря після зливу води в унітазі, а потім бомбардують ними тільки що вимиті руки. Використання фільтрів в сушарках здатне зменшити кількість шкідливих мікроорганізмів, але повністю вирішити проблему таким способом все одно не вдасться.

Безпечніше і гігієнічніше користуватися паперовими рушниками, ніж сушарками для рук. Вони ефективніше видаляють залишки води, і в ході тертя бактерії переносяться на папір. До речі, в самому університеті, де проводилося дослідження, після отримання результатів були поставлені контейнери для паперових рушників.

Ми також писали, що уролог Джеймин Брамбатт порадив не брати з собою в туалет мобільний телефон. Читання стрічки новин на унітазі - заняття приємне, але воно може стати причиною серйозних захворювань. Мікроби і бактерії, якими кишить туалетна кімната, залишаються на смартфоні. Потім вони поширюються в організмі людини. Власник гаджета торкається його тільки пальцями, але і обличчям.