Інформаційні технології дають можливість мільярдам людей вільно отримувати знання. Причому мова йде не тільки про спілкування між користувачами і отримання споживчої інформації, а і про вільне поширення наукових знань. Проведений нещодавно експеримент, показує, що інтернет впливає не тільки на доступ до знань, але і на те, як ці знання будуть структуровані, передає SSRN.

Група вчених з Массачусетського технологічного інституту (MIT) і Піттсбурзького університету виявили, що "Вікіпедії" є одним з найбільш важливих джерел при написанні наукових текстів. Завдяки їй часто відбувається первинне ознайомлення з темою, що визначає подальшу систему уявлень автора.

У процесі експерименту аспірантам було доручено створити деяку кількість наукових текстів, яких не було в "Вікіпедії". Частина матеріалів у наслідку була опублікована на майданчику онлайн-енциклопедії, а частина ні. Якийсь час опісля вчені помітили, що матеріали, опубліковані на Вікі, залучили тисячі переглядів, а в низці наукових робіт з'явилися навіть посилання на них.

"Результати свідчать про те, що публікація наукових знань у доступних джерелах є економічно ефективним способом просування науки. Це особливо корисно для тих, хто не має доступу до традиційних джерел наукової інформації", - відзначають автори дослідження.

Популярні новини зараз
Торкнеться учнів 5-7 класів: у МОН анонсували нововведення Облави ТЦК збираються посилити: де шукатимуть ухилянтів найчастіше Дітям дадуть по 3000 гривень до Дня Святого Миколая: як отримати виплату Від суми у квитанції втратите свідомість: українці зможуть не витрачати півзарплати на комуналку
Показати ще

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про причини ігнорування інклюзивної освіти в Україні