Вчені з університету Чулалонгкорла в Бангкоку і Лондонського музею природознавства виявили безліч нових таксонів - яскраво розфарбованих м'ясоїдних сухопутних равликів з сімейства Streptaxidae.

Сухопутні равлики - це найчастіше травоїдні тварини, і лише деякі групи, такі як описана тут, є м'ясоїдними. Вони мешкають в регіонах з родовищами вапняку, в тому числі там, де ведеться його активний видобуток, - повідомляє ZOO-бізнес.

У північному та північно-східному Таїланді описані три нових види, що належать до роду Perrottetia. Види демонструють екстраординарний ендемізм: кожен з них мешкає строго в певній місцевості. Це дуже специфічне явище, коли кожен вид займає свій власний гірський ланцюг.

Равлики живуть в щілинах скель, харчуючись дрібнішими видами равликів, личинками комах і деякими видами земляних черв'яків.

Головні новини за 9 травня: неприємні новини для українців та ганьба ухилянтів Будуть мобілізовані до ЗСУ: Рада прийняла важливе рішення Ухилянт з ганьби перетворився на бренд: втікачі жартують, українці – лютують Більше зняти та обміняти не вийде: які обмеження встановили банки

Раніше "Знай.ua" писав про те, що група австралійських учених виявила найбільш давню форму життя в холодних карстових водно-болотяних угіддях басейну річки Гіблін, що знаходиться на південному заході острова Тасманія.

Знайдені живі строматоліти стали справжнім відкриттям, пише журнал Scientific Reports.

Строматоліти є групою мікроорганізмів, здатних створювати мінеральну плівку, використовуючи елементи, розчинені у воді, в якій вони живуть. Вони уперше з’явилися 3,7 мільярда років тому.

Сучасні живі приклади цих мікроорганізмів зустрічаються украй не часто і на загал вони віддають перевагу теплому мілководдю. Нинішній ареал строматолітів обмежений лише тими місцями, де мало тварин, що живляться ними, наприклад водних равликів.

Дослідники зазначають, що саме високомінералізована вода в цій місцевості дозволяє строматолітам жити у Тасманії, оскільки їхні природні вороги – равлики знаходяться в несприятливих умовах.

Аналіз ДНК показав, що ці строматоліти є унікальним співтовариством мікроорганізмів. Дослідники вважають, що вони могли з’явитися в цьому місці з грунтових і скельних біоплівок.

За словами вчених, це відкриття підвищує вірогідність того, що строматоліти колонізують ширший діапазон прісноводих середовищ, ніж раніше вважалося. Дослідники сподіваються, що їхня знахідка стане відправною точкою для нових відкриттів.