Британські вчені, які досліджували ДНК Озі Осборна, виявили, що у рокера Black Sabbath є генетична мутація, яка, як вважають, є причиною його незвично високої толерантності до наркотиків та алкоголю. Про це пише видання Daily Mail.

"Озі - це генетичний мутант", - пише біолог Білл Салліван.

Читай Знай.uа у оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

За словами Саллівана, Осборн благословенний генетичними варіаціями та мутаціями. Біллі Салліван повідомив, що саме мутація в генах скандального музиканта дозволила йому благополучно пережити довгі роки алкоголізму і наркоманії, оскільки зробила Осборна несприйнятливим до їх тривалого впливу. При цьому Біллі Салліван назвав артиста генетичним мутантом.

Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини

Крім того, вчений нагадав, що гени визначають наші переваги в їжі, сексуальну орієнтацію, а також тип поведінки.

Чудові новини!

Тепер Знай.ua став ще ближче і доступніше. Швидше завантажуй додатки для Android або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Усе це у неповторній подачі журналістів нашого порталу!

"Я завжди говорила, що в кінці світу з'являться плотки, Озі та Кіт Річардс", - сказала у відповідь на новину дружина Осбурна, Шерон Осборн.

На початку цього року 70-річного співака важкого металу госпіталізували в реанімацію після того, як йому поставили діагноз грип та бронхіт.

Осборн скасував європейське турне після того, як лікарі побоювалися, що у нього може розвинутися пневмонія. Зрештою його виписали з лікарні. У своїй автобіографії "I Am Ozzy" Осборн пише, що протягом чотирьох десятиліть він зловживав алкоголем та наркотиками.

Нагадаємо, гітарист Slipknot отримав ножове поранення в голову.

Як повідомляв портал Знай.uа, легендарна Metallica воскресила культовий хіт Віктора Цоя.

Також портал Знай.ua писав, Оззі Осборну поставили страшний діагноз.