В Україні система навчання мистецтву балету не дозволяє підготувати конкурентоспроможних зірок сучасного балету, які можуть виконувати модерн або контемпорарі. Таку думку висловила українська прима-балерина Катерина Кухар після участі в якості журі в Берліні на Міжнародному конкурсі Tanzolymp.

Фестиваль проходить на протязі 17 років в якому представники з усього світу демонструють свої здібності та досягнення своїх шкіл. Катерина Кухар в якості журі на фестивалі Tanzolymp оцінює конкурсантів з 2015 року. Цього разу після фестивалю вона поділилася своїми думками і тривогами щодо майбутнього українського балету, а також окреслила деякі тенденції.

"Стурбована майбутньою долею українського балету. Накопичилося дуже багато проблем, які вимагають негайних рішень і реформ.Наші діти продовжують займати призові місця в силу невичерпного таланту нашої нації, але в сучасному танці дуже сильно поступаються колегам з інших країн. Освітня система в нашій країні залишає бажати кращого. На сьогоднішній день ми не можемо надати кваліфікованих фахівців, а з огляду на, те, що репертуар зарубіжних театрів становить 50%, а то і більше модерну і сучасної хореографії і - це важливе питання! ", - зазначила народна артистка України в своєму Інстаграм.

Зокрема, за її словами, Київське державне хореографічне училище не дає повного спектра потрібної освітньої бази.

Популярні новини зараз

Головні вороги стрункості – топ-10 помилок кожного, які не дають схуднути

Під Києвом палають склади, пекельний вогонь пожирає метр за метром, нічого не зрозуміло - відео

Головне за день четверга, 2 квітня: медиків залишили без грошей, українців без ліків, а пенсійний вік підвищили

У Львові молода жінка померла через дивну хворобу, медики спантеличені - на коронавірус не дуже схоже

Показати ще

Також, підбиваючи підсумки фестивалю в Берліні, Кухар зазначила ряд тенденцій сучасного танцювального мистецтва.

"З кожним роком хлопчиків в балеті стає все менше і менше. Здається, чоловічий класичний танець взагалі потихеньку вимирає. Серед тисячі конкурсантів було всього близько 10% чоловічої статі", - розповіла прима-балерина.

"Сучасний танець багатьох учасників на жаль нагадував не дуже вдалий гімнастичний номер: з елементами балету та акробатичними трюками. Танець, позбавлений смислового навантаження, душі, логічних переходів і зв'язок - не має ніякої цінності. Великий акцент ми з членами журі, робили на тому, що танець не може існувати SEPARATELY від музики. Музика окремо - танець окремо. у деяких артистів вона как-будто існувала в іншому вимірі і її звуки ніяк не "заважали» конкурсанту рухатися в своєму ритмі ", - поділилася Кухар.