Згідно зі статистикою, близько 15% всіх аварій в Україні відбувається через погані дороги. Щороку весняні води буквально змивають асфальт з трас, утворюючи все нові і нові ями і вибоїни. На ремонт доріг виділяють мільярди бюджетних коштів, проте куди вони діваються і в чиїх кишенях осідають – не відомо.

А ями на дорогах тим часом не просто не зникають, а постійно збільшуються, як у величині, так і в кількості. При цьому чиновники регулярно дають обіцянки щодо ремонту – в основному роблять це для власного піару, і свої обіцянки забувають з такою ж легкістю, як і їх роздають.

Вибори, які вже чітко замаячіли на горизонті, спровокували нову хвилю обіцянок, в тому числі і щодо ремонту доріг.

Так, прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявив, що наступного року фінансування ремонту та будівництва доріг в Україні буде збільшено на дев'ять мільярдів гривень.

Про це прем'єр повідомив під час засідання уряду.

Популярні новини зараз
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання "Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Показати ще

"Наступний рік - на дорожнє будівництво буде виділено 56 млрд грн. На місцеві дороги виділяємо 17 млрд грн. І я вимагаю, аби за кожну гривню звітували перед громадянами", - цитує слова керівника уряду Іnterfax.

Зокрема, за словами Гройсмана, понад 2 млрд грн буде передбачено на безпеку дорожнього руху (острівці безпеки, огородження, переходи тощо).

"75% усього акцизу, який потрапляє з палива, буде направлено саме на дороги", - додав В.Гройсман.

Нагадаємо, у міністерстві інфраструктури пояснили поганий стан доріг

За словами прем'єра, минулого року на ремонт та будівництво доріг виділили 47 мільярдів, з яких більше 11 мільярдів гривень йшло до місцевих бюджетів.

Гройсман зазначив, що рівень виконання робіт в Україні нерівномірний, адже в деяких регіонах дорожні роботи виконані майже на 100%, а подекуди рівень виконання досягає лише 20%.

"Це безгосподарність і нездатність займатися не тільки будівництвом доріг. Треба підсилювати регіональну владу і бути вимогливим до її роботи", - сказав він.

При цьому, за словами прем'єр-міністра, державній аудиторській службі доручено провести перевірки використання коштів і якості виконаних дорожніх робіт.

Що буде з дорогами у наступному році і куди подінуться кошти, виділені з бюджету на ремонт трас – покаже час.

А наразі українці пробують змінити становище з жахливими дорогами своїми методами.

Нагадаємо, протестувальники заблокували трасу Кропивницький-Миколаїв через вкрай незадовільний стан дороги. Згодом там розбили намети і відкрили польову кухню.

Як повідомляв портал "Знай.ua", найпопулярніша траса в Україні стане платною.

Також "Знай.ua" писав, що у Києві активно розгорнувся ремонт доріг - роботи з відновлення дорожнього покриття ведуться відразу на чотирьох шляхопроводах в районах Троєщини, Позняків, Петрівки та в центрі Києва.