У вівторок, 16 жовтня, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРСІ) затвердила 1 травня 2019 року датою початку впровадження послуг з перенесення абонентських номерів (MNP).

Про це стало відомо на засіданні комісії, передає прес-служба НКРЗІ.

«Комісія прийняла рішення визначити 1 травня 2019 року терміном початку впровадження послуг з перенесення абонентських номерів на телекомунікаційних мережах рухомого (мобільного) зв'язку, включаючи створення локальних баз даних операторів телекомунікацій, які надають послуги рухомого (мобільного) зв'язку, та до 1 лютого 2019 року – їх підключення до централізованої бази даних», - вказується в повідомленні.

При цьому в комісії додали, що рішення в установленому законодавством порядку буде подано на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

Популярні новини зараз
Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Астролог побачив у травні "лихо" для України Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою
Показати ще

Як відомо, послуга перенесення номера, яка розшифровується як mobile number portability, з'явилася на ринку ще в 1999 році у Великобританії і Нідерландах. Головна особливість – можливість міняти оператора, але при цьому переносити номер телефону, включаючи префікс, за бажанням абонента у багатьох країнах Європи, в США і Канаді.

Крім того, на ринку мобільного зв'язку існування послуги перенесення телефонних номерів забезпечує конкуренцію між мобільними операторами, підвищує якість їх послуг і сприяє зниженню вартості мобільного зв'язку.

Нагадаємо, що багато українців не задоволені якістю послуг, що надаються компанією Vodafone. Зокрема користувачі скаржаться на те, що їх гаджет просто "не бачить" sim-карту цього мобільного оператора.

Як повідомляв портал Знай.uа, користувачі "Київстару" не припиняють дивуватися "нововведенням". Нещодавно компанія почала розсилку повідомлень, які маскують додаткові витрати – навіть якщо не підключали послугу, гроші з рахунку зникають.

Також портал Знай.uа писав, що якість мобільного зв'язку може погіршитися через сильне навантаження на мережі після швидкого зростання користування 3G/4G інтернетом.